ایمیل سرد مرده نیست

عکس نمایه Scott D. Clary Hacker ظهر

@scott-d.-claryاسکات دی کلاری

میزبان پادکست داستان موفقیت | بنیانگذار / مدیر عاملROIOverload | فوربس ، هاکرنون ، استارت آپ

ایمیل سرد مرده نیست.

بگذارید خودم را تکرار کنم.

ایمیل سرد مرده نیست.

امروز ما می خواهیم استراتژی ای را برطرف کنیم که الکس برمن ، بنیانگذار X27 ، برای بستن بیش از 400 هزار تجارت در آژانس خود در کمتر از 30 روز استفاده کرد.

من الهام بخش این مطالعه موردی را از پادکستی دریافت کردم که گوش می دادم ، بنابراین مطمئن شوید که به پادکست / مصاحبه نیز گوش می دهید:(https://www.proposify.com/podcast/002)

الکس و تیم در X27 بیش از 2.5 میلیون دلار درآمد کسب کرده است برای فروش؛ اما این چشمگیرترین کاری نیست که او انجام داده است.

هنگامی که او برای اولین بار X27 را شروع کرد ، بسته شد 400 دلار ARR در کمتر از 30 روز با فروش خالص خارج از مرز ، و قیمت گذاری او ارزان نیست.

برای اینکه شما از آنچه او می فروشد ایده بگیرید ، او به عنوان یک شرکت بازاریابی خارج از مشتری برای مشتریان خود عمل می کند.

او برای بازاریابی اولیه / بازرسی از بازاریابی و نگهداری ماهانه 8-14 هزار دلار – برای خدمات بازاریابی کاملاً برون سپاری شده ، 8500 دلار هزینه می گیرد.

این فرمولی دقیق است که وی برای بستن این فروش بالای بلیط دنبال کرد.

مطالعات موردی

الکس یک مطالعه موردی را از اولین پیروزی های مشتری خود ایجاد کرد. او برای کار با دانشگاه اوکلاهما استخدام شده بود و هنگامی که کار را با آنها به پایان رساند ، زمان قابل توجهی را صرف مصاحبه با …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور