ایجاد ریز خدمات: اصول و مفاهیم کلیدی معماری ریز خدمات

عکس پروفایل KubeSphere Hacker Noon

@کوبسفرKubeSphere

KubeSphere یک پلتفرم Kubernetes با عملیات IT کاملاً خودکار و گردش کار DevOps ساده است.

به طور سنتی ، توسعه دهندگان نرم افزار از معماری یکپارچه برای ساختن کل سیستم یک برنامه واحد استفاده می کنند که در آن همه توابع برنامه در یک مکان مدیریت می شوند. برعکس ، معماری ریز سرویس ها اجازه می دهد تا یک برنامه به قطعاتی که با هم کار می کنند ، جدا شود. برخی از الگوهای جدید طراحی نیز شکل گرفته اند (به عنوان مثال ماشین های جانبی) زیرا توسعه دهندگان از معماری های ریز سرویس ها استفاده می کنند.

در برابر این زمینه ، ایجاد یک برنامه مبتنی بر ریز سرویس ها یک چالش اساسی است. از جمله ، مردم در مورد چگونگی دسته بندی ریز سرویس ها صحبت می کنند یا تا چه اندازه می توان آنها را “ریزدانه” دانست. برای مبتدیان دنیای ریز خدمات ، آنها مشتاق هستند که در مسیر صحیح ریز خدمات قرار بگیرند و به دنبال بهترین روش ها برای ساخت یک برنامه مبتنی بر ریز خدمات هستند.

نیازهای خود را بفهمید یا کت و شلوار را دنبال کنید

همانطور که ما در دنیای برنامه های کاربردی ساخته شده بر روی ریز خدمات ، هیچ کس نمی خواهد عقب بماند. با این حال ، به عنوان توسعه دهنده یا مهندس نرم افزار ، باید قبل از رقصیدن با آهنگ دیگران ، دو بار فکر کنید. یک برنامه کاربردی را می توان به عنوان خانه ای مشاهده کرد که تا زمانی که احتیاج به بازسازی ندارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور