ایجاد استراتژی TikTok و دستیابی به نتایج بازاریابی با TikTok

عکس پروفایل نویسنده

@گروه کوچکگروه بذر کوچک

کمک به کسب و کارها برای رشد ، شکوفایی و شکوفایی از طریق بازاریابی ، روابط عمومی و خدمات رسانه های اجتماعی برنده جایزه.

وقتی به TikTok فکر می کنید ، اولین چیزهایی که به ذهن شما خطور می کند احتمالاً فیلم های زیبا از سگها یا نوجوانان است که چالش های رقص را انجام می دهند. اما با 800 میلیون کاربر ماهانه ، طیف گسترده ای از مردم از این برنامه استفاده می کنند. مطمئناً ، TikTok مخصوصاً برای جلب مخاطبان جوان بسیار مفید است ، چهل و پنج درصد کاربران بین 16 تا 24 سال سن دارند. اما اگرچه این نسبت قابل توجهی است ، با بیش از نیمی از کاربران خارج از این گروه ، TikTok پتانسیل بالایی برای دسترسی دارد مخاطبان در جمعیتهای مختلف.

تفاوت در نحوه رتبه بندی و نمایش محتوا در مقایسه با سایر سیستم عامل ها به این معنی است که دسترسی آسان به مخاطبان بدون ایجاد افراد قابل توجه نیز آسان تر است.

اما با تغییر مداوم روندهای TikTok ، دشوار است که بدانید چگونه بهتر از این برنامه استفاده کنید. برخلاف آنچه تصور می کنید ، برای تولید فروش از طریق TikTok به تعداد زیادی پیرو نیاز ندارید.

شما فقط باید بدانید که چگونه می توان محتوای قابل اشتراک و با کیفیت متناسب با “شور و نشاط” پلتفرم (همانطور که ژنرال زیرز می گوید) ایجاد کرد و در وهله اول چگونه می توان تجارت خود را در آنجا راه اندازی کرد.

چگونه الگوریتم برابر با موفقیت سریع است

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور