ایالات متحده تیم سایبری را برای مبارزه با مداخله احتمالی در انتخابات بازمی گرداند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — ایالات متحده یک تیم امنیتی انتخاباتی را برای محافظت از رای میان دوره ای 2022 گرد هم آورده است، با مقاماتی که نگران هستند روسیه ممکن است به دنبال اجرای عملیات نفوذ جدید با هدف تضعیف دموکراسی باشد.

ژنرال پل ناکاسونه، که آژانس امنیت ملی و فرماندهی سایبری ایالات متحده را رهبری می کند، در نشستی در دانشگاه وندربیلت در مورد درگیری های مدرن این هفته گفت: “گروه از قبل دور هم جمع شده است، تشکیل شده است.”

تیم امنیت انتخابات متشکل از پرسنل نظامی و غیرنظامی از هر دو آژانس ناکاسون است که با FBI، آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت و واحدهای گارد ملی ایالات متحده در سطح محلی و ایالتی و سایرین در ارتباط خواهند بود.

او گفت: «کمتر از 200 روز مانده است که ملت ما برای انتخابات میان دوره ای رای دهد و من به شما اطمینان می دهم که آماده هستیم و برای آینده نیز آماده خواهیم بود».

این تلاش در بحبوحه هشدارهای مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه روسیه می‌تواند در انتخابات میاندوره‌ای که به عنوان یک همه‌پرسی مهم در مورد دولت بایدن تلقی می‌شود، به دنبال تحت تأثیر قرار دادن رأی‌دهندگان باشد، صورت می‌گیرد. نظرسنجی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که حزب دموکرات کرسی‌های خود را در مجلس نمایندگان که اکثریت کمی دارد و احتمالاً در سنا، جایی که هم‌اکنون با حزب جمهوری‌خواه مخالف است، از دست خواهد داد.

جنگ مداوم در اوکراین همچنین نگرانی‌هایی را در مورد حملات سایبری تلافی جویانه روسیه علیه ایالات متحده برای اعمال تحریم‌ها افزایش داده است.

ایالات متحده برای اولین بار در پی مداخله در انتخابات 2016، که شامل هک و افشای ایمیل های حزب دموکرات و یک کمپین رسانه های اجتماعی بود که به نفع انتخاب دونالد ترامپ نامزد آن زمان بود، یک گروه کوچک روسیه را برای محافظت از انتخابات میان دوره ای 2018 راه اندازی کرد. این تیم در تلاش برای مقابله با مجموعه گسترده ای از تهدیدات دولت-ملت در زمان انتخابات ریاست جمهوری 2020، به گروه امنیت انتخابات تغییر نام داد.

یک گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا که سال گذشته از طبقه بندی خارج شد، به این نتیجه رسید که روسیه و ایران از دستکاری زیرساخت های انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 خودداری کردند. در این گزارش آمده است که در عوض، دو کشور عملیات نفوذی را با هدف تضعیف حداقل نامزد خود و گسترش شکاف‌های اجتماعی داخلی انجام دادند.

بر اساس این گزارش، چین در راستای دستیابی به روابط باثبات با ایالات متحده، از عملیات نفوذ خودداری کرد.

به گفته کلودیا بورووینا، سخنگوی این گروه، گروه جدید امنیت انتخابات، که در پایان سال 2021 تشکیل شد، به طور مشترک توسط سرتیپ ویکتور ماسیاس و آنا هوریگان، مدیر ارشد آژانس امنیت ملی، کهنه سرباز 20 ساله جامعه اطلاعاتی رهبری می شود.

بورووینا افزود، ماموریت این تیم، که مستقیماً به ناکاسونه گزارش می دهد، جستجوی بینش، دفاع در برابر دشمنان خارجی و «در صورت لزوم تحمیل هزینه» است.

در سال 2018، فرماندهی سایبری ایالات متحده، آژانس تحقیقات اینترنت روسیه را که جامعه اطلاعاتی ایالات متحده آن را یک مزرعه ترول های مرتبط با کرملین توصیف می کند، در یکی از معدود حملات سایبری تهاجمی که دولت ایالات متحده انجام داده است، خارج کرد.

سرلشکر ویلیام جی هارتمن، که رهبری نیروی ماموریت سایبری ملی مسئول حفاظت از ایالات متحده در برابر تهدیدات خارجی را بر عهده دارد و فرمانده ماسیاس است، در مصاحبه ای با بلومبرگ گفت که انتظار دارد در میان دوره ای سال 2022 شاهد “افزایش” عملیات نفوذ روسیه باشد. تهاجم آن به اوکراین

او گفت: «انتظار دارم مقدار مناسبی از اطلاعات تولید داخل وجود داشته باشد که روس‌ها آزادانه آن را تقویت کنند.»

جامعه اطلاعاتی ایالات متحده در همان گزارش محرمانه سال 2021 اعلام کرد که آژانس تحقیقات اینترنت پس از سال 2018 به عنوان تحقیقات اینترنتی لاختا اصلاح شد و مزارع ترول های کوتاه مدت را در مکزیک، غنا و نیجریه راه اندازی کرد تا بر زیرمجموعه های رأی دهندگان آمریکایی در انتخابات 2020 تأثیر بگذارد. هارتمن گفت که او اکنون انتظار دارد که این گروه عملیات اطلاعاتی را برای تضعیف میان دوره ای تولید و گسترش دهد.

هارتمن درباره این گروه گفت: «ما در حال حاضر آنها را در مکان‌های مختلف فعال می‌بینیم.» و افزود که هدف مزارع ترول‌های روسی و پلت‌فرم‌های اطلاعات نادرست مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی مسکو ایجاد «چرخش» در سیستم داخلی ایالات متحده است.

هارتمن گفت: “این برای روسیه خوب است و برای ما بد است اگر روس ها در روند دموکراتیک ما تردید ایجاد کنند.” در نهایت، من فکر می‌کنم روس‌ها روی آن تمرکز خواهند کرد.»

هارتمن گفت هر گونه تلاش برای دستکاری فیزیکی زیرساخت های انتخاباتی ایالات متحده – به جای تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن نظرات رأی دهندگان – احتمالاً از خط قرمز ایالات متحده عبور می کند، بدون اینکه توضیح دهد که این پیامدها چه می تواند باشد.

گزارشی از جامعه اطلاعاتی ایالات متحده در اوایل سال جاری پیش‌بینی کرد که روسیه تاکتیک‌هایی از جمله تلاش برای تقویت روابط با افراد آمریکایی در رسانه‌ها و سیاست «به امید ایجاد عواملی برای عملیات‌های نفوذ آینده» را دنبال خواهد کرد و به دنبال راه‌های جدیدی برای دور زدن تلاش‌های فناوری بزرگ خواهد بود. شرکت ها برای مهار اطلاعات نادرست

ناکاسون در این اجلاس گفت که ایالات متحده قبلاً به دشمنان هشدار داده است که اگر بخواهند بر انتخابات تأثیر بگذارند، اقدام خواهد کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور