ایالات متحده اعتبار مالیاتی 10 میلیارد دلاری را برای سازندگان انرژی پاک از سر می گیرد | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) – دولت بایدن پس از دریافت 10 میلیارد دلار از قانون کاهش تورم، یک اعتبار مالیاتی محبوب برای تولیدکنندگان پنل های خورشیدی، توربین های بادی، سلول های سوختی و سایر تجهیزات انرژی پاک را از سر می گیرد.

وزارت خزانه داری روز دوشنبه اعلام کرد که پروژه های انرژی پاک که تولیدات داخلی را گسترش می دهند، انتشار گازهای گلخانه ای صنعتی را کاهش می دهند یا به ایجاد یک زنجیره تامین داخلی برای مواد معدنی حیاتی کمک می کنند، می توانند درخواست اعتبار مالیاتی «انرژی پیشرفته» را در پایان ماه مه آغاز کنند.

این وزارتخانه در اطلاعیه ای اعلام کرد که این برنامه 30 درصد اعتبار مالیاتی برای فناوری هایی از جمله سیستم های جذب کربن، پروژه های نوسازی شبکه، تولید هیدروژن پاک، وسایل نقلیه الکتریکی یا سلول سوختی و همچنین تجهیزاتی که انتشار گازهای گلخانه ای از تاسیسات صنعتی را کاهش می دهد، ارائه می دهد. دور اول بودجه، حدود 4 میلیارد دلار، شامل 1.6 میلیارد دلار است که به پروژه هایی در مناطقی که معادن زغال سنگ و نیروگاه های زغال سنگ تعطیل شده اند، اختصاص داده شده است.

اعتبار پروژه انرژی پیشرفته واجد شرایط برای اولین بار به عنوان بخشی از قانون بازیابی و سرمایه گذاری مجدد آمریکا در سال 2009 ایجاد شد که در آن زمان 2.3 میلیارد دلار ارائه کرد. پول نقد این برنامه به سرعت تمام شد و تلاش‌ها برای بازپرداخت آن در کنگره متوقف شد تا اینکه در لایحه آب و هوای دموکرات‌ها در سال گذشته گنجانده شد، که حدود 370 میلیارد دلار بودجه برای آب و هوا فراهم کرد.

علاوه بر این، وزارت خزانه داری اعلام کرد که در حال ایجاد یک برنامه قانون کاهش تورم برای ارائه حداکثر 20 درصد به عنوان یک اعتبار مالیاتی اضافی برای پروژه های بادی و خورشیدی واقع در جوامع کم درآمد است که می تواند ارزش کل انگیزه را به همان میزان افزایش دهد. به عنوان 50 درصد هزینه پروژه

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور