اگر نتوانید ارزش های خود را نشان دهید ، مشتریان و نامزدهای خود را از دست خواهید داد

عکس پروفایل نویسنده

@نویسندهLB لوئیس

نامزد “همکار سال 2020 – زنان در فناوری”. من درباره فرهنگ مدرن می نویسم.

از نامزدهای شبح گرفته تا ارسال ایمیل های رد در شکرگذاری ، اقدامات یک شرکت بلندتر از سخنان آن است – یا فقدان آنها. مردم برای تجربیات خود با برندها ارزش قائل هستند. علاوه بر این ، 73٪ از افراد جویای کار و 71٪ از مصرف کنندگان مارکهای مطابق با ارزشهای شخصی آنها را ترجیح می دهند.

شرکتهایی که برای نشان دادن ارزشهای شرکتی خود در طی مراحل استخدام تلاش می کنند ، نامزدها ، مشتریان و مشتریان بالقوه خود را از دست می دهند.

استخدام و جستجوی شغل در دوره شیوع COVID همچنان تغییر می کند. نکته نهایی این است که اکثر کارگران در ایالات متحده به دنبال مشاغل جدید هستند. شرکت ها اکنون خود را با متقاضیان بیشتری روبرو می کنند که با چالش های خاصی در مدیریت نام تجاری همراه است. در هر دو طرف روند درخواست ، مردم می خواهند تناسب مناسبی را پیدا کنند که به زمان ، انرژی و منابع نیاز دارد. متقاضیان شغل به طور متوسط ​​24 هفته برای یافتن شغل وقت می گذارند و شرکت ها 42 روز به کار خود احتیاج دارند.

علاوه بر این ، طبق نظرسنجی اخیر در LinkedIn ، 75٪ گفتند که روند مصاحبه بر نحوه مشاهده یک نام تجاری بسیار تأثیر می گذارد.

جای تعجب نیست: بازخورد مصاحبه در سایتهایی مانند Glassdoor (با 67 میلیون بازدید کننده بی نظیر در ماه) فقط می تواند یکی را تقویت کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور