اکنون می توانید Yoast SEO Premium را در WordPress.com خریداری کنید • Yoast

چیزی برای جشن گرفتن! مشتریان WordPress.com با یک طرح پولی اکنون می توانند Yoast SEO Premium را مستقیماً از باطن خریداری کنند. Yoast SEO اولین افزونه ممتاز است که خدمات پولی را در WordPress.com به مشتریان ارائه می دهد. مهم نیست که شما یک برنامه شروع، حرفه ای، تجارت الکترونیک یا کسب و کار دارید – همه طرح های پرداخت واجد شرایط هستند. اکنون، همه می توانند از آن ابزارهای ارزشمند SEO لذت ببرند!

WordPress.com چیست؟

WordPress.com نسخه میزبانی شده وردپرس است. در WordPress.com، شما برای یک حساب کاربری ثبت نام می کنید و می توانید سایت خود را روی سرورهای آنها بسازید و اجرا کنید. شروع رایگان است، اما دو برنامه برای افزایش مقیاس حساب شما وجود دارد: Starter (5 دلار در ماه) و Pro (15 دلار در ماه). برنامه Pro به شما امکان می دهد با پلاگین ها و تم ها کار کنید و تعداد زیادی ویژگی اضافی برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد.

Yoast SEO برای مدت طولانی در WordPress.com در دسترس بوده است. علاوه بر این، ما همیشه توانسته‌ایم پلاگین Premium خود را به مشتریان حرفه‌ای ارائه دهیم. برای این کار، کاربران مجبور بودند خود افزونه های پرمیوم خود را آپلود کنند. می توانید تصور کنید که این یک وضعیت ایده آل نیست.

خوشبختانه WordPress.com اعلام کرد که سیستم های خود را برای افزونه های Premium باز می کند. اکنون می توانید Yoast SEO Premium را مستقیماً از باطن سایت خود خریداری کنید. آن را فعال کنید، و شما آماده هستید! به یاد داشته باشید که این برای همه مشتریان وردپرس با یک طرح پولی کار می کند – صرف نظر از طرح.

Yoast SEO Premium 10 دلار در ماه یا 99 دلار در سال در WordPress.com هزینه خواهد داشت.

اکنون می توانید Yoast SEO Premium را در WordPress.com خریداری کنید

شامل همه چیزهایی است که در مورد Yoast SEO Premium دوست دارید

Yoast SEO Premium در WordPress.com با هر آنچه در مورد Yoast SEO Premium دوست دارید ارائه می شود:

  • تجزیه و تحلیل زبان پیشرفته برای کمک به شما در بهبود محتوای خود در زبانتان
  • پیشنهادات پیوند داخلی خودکار برای کمک به ساخت ساختار سایت خود
  • تمرینات سئو برای در دسترس‌تر و کاربردی‌تر کردن کارهای روزمره سئو
  • دسترسی به ادغام های ما مانند Semrush (عبارات کلیدی مرتبط)، Wincher (ردیابی رتبه) و Zapier (مدیریت وظایف)
  • یک مدیر تغییر مسیرهای پیشرفته برای جلوگیری از 404های مخوف
  • پیش نمایش رسانه های اجتماعی برای بررسی اینکه محتوای شما در توییتر و فیس بوک چگونه به نظر می رسد
  • دسترسی 24/7 به تیم پشتیبانی فوق العاده ما
  • و: شما به تمام دوره های عالی ما در آکادمی Yoast SEO دسترسی دارید! شما هزاران مطالب آموزشی در مورد موضوعات مختلف از وردپرس گرفته تا سئوی اولیه، کپی‌نویسی سئو، داده‌های ساختاریافته و موارد دیگر را خواهید یافت.

روز خوبی است که کاربر WordPress.com باشید. همه مشتریان WordPress.com با یک طرح پولی اکنون می توانند Yoast SEO و Yoast SEO Premium را مستقیماً از باطن خود دریافت کنند. البته، Premium با تعداد زیادی ابزار مفید ارائه می شود که به شما کمک می کند بیشترین بهره را از سایت خود ببرید. علاوه بر این، شما همچنین از پشتیبانی مشتری ممتاز و دسترسی به آکادمی SEO Yoast ما برخوردار می شوید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور