اپل از من خواست که برای قطعات سو Mac عملکرد Macbook پرداخت کنم

عکس پروفایل نویسنده

اپل با ادعای وجود خوردگی در صفحه منطق ، از ترمیم 2 نقص ساخت MacBook Pro به صورت رایگان (که آنها گفتند در وب سایت خود این کار را می کنند) خودداری کرد. تنها برای پرداخت بخشی که گویا شما مسئول آن هستید ، گزینه ای وجود ندارد. اگر آنها می گویند شما باید هزینه خرابی قطعات آنها را پرداخت کنید.

اپل از ارسال عکس خوردگی پیدا شده امتناع ورزید و اجازه نداد از این عکس عکس بگیرم و ادعا کرد که این یک سند داخلی است. اما این تصویری از مک بوک باز شده بود که هزینه آن را پرداخت کردم.

قطعات مربوط به تعمیرات MacBook Pro آنقدر در کنار هم قرار گرفته اند که در صورت بروز مشکل (در مقابل خرید مک بوک جدید) به ندرت تعمیر اقتصادی به نظر می رسد.

هیچ کانال مناسبی برای درخواست تجدیدنظر / تشدید وضوح تعمیرات اپل وجود ندارد. فقط از طریق فرم بازخورد عمومی یا خط تلفن عمومی.

دو نقص “نادر”

حدود 2 هفته پیش دیدم که دوربین MacBook Pro من ناگهان از کار افتاد. سعی کردم تنظیم مجدد SMC را همانطور که اسناد پشتیبانی اپل پیشنهاد کرده است انجام دهم ، اما با این وجود “هیچ دستگاه ضبط ویدیویی یافت نشد” در گزارش سیستم. بنابراین تصمیم گرفتم از نوار Genius دیدن کنم تا ببینم آیا آنها می توانند کمک کنند.

نماینده اپل (یعنی نابغه) برخی از برنامه های تشخیص را در MacBook من اجرا کرد. آیپد وی نتایج تشخیص را نشان می داد ، که دارای چند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور