اولین فیلم گیم پلی غرب Horizon Forbidden West که در زمان بازی آشکار شده است

عکس پروفایل ظهر جفری هریس هکر

@84جفری هریس

در حال حاضر در بورس تحصیلی Hacker Noon Blogging ثبت نام کرده اید.

گریلا گیمز سرانجام اولین نگاه به Horizon Forbidden West ، دنباله آینده Horizon Forbidden Dawn این هفته را به نمایش گذاشت. در جریان PlayStation Sate of livestream ، Guitar حدود 14 دقیقه فیلم واقعی از گیم پلی بازی برای عنوان آتی PlayStation 5 ارائه کرد.

بعداً چریکی بیانیه کوتاهی در مورد حساب توسعه دهنده توییتر منتشر کرد و خاطرنشان کرد که هنوز تاریخ انتشار عنوان بعدی وجود ندارد:

با تشکر از تماشای ما #HorizonForbiddenWest گیم پلی بازی را نشان می دهد! ما هنوز تاریخ دقیق انتشار نداریم ، اما مراحل پیشرفت در حال انجام است و به زودی یک به روزرسانی برای شما خواهیم داشت – مثل همیشه برای پشتیبانی مداوم شما متشکریم!

به گفته مدیر مکالمه داستانی بن مک کاو ، Horizon Forbidden West حدود شش ماه پس از Horizon Zero Dawn در سال 2017 انتخاب می شود. آلوي ، شكارچي ماشين ، از اولين بازي برگشت و به غرب ممنوعه سفر كرد ، يك مرز مرگبار جديد كه در آنجا در حال بررسي يك بيماري مرموز و مرگبار است. آلوئی در مأموریت خود برای نجات تمام زندگی روی زمین با دوستان قدیمی و همراهان جدید همکاری می کند. به نظر می رسد که غرب ممنوع ، حداقل تا حدی ، در سان فرانسیسکو پس از آخرالزمان قرار دارد.

تصاویر گیم پلی بازی نگاهی به برخی از نبردهای جدید ، سلاح ها و دشمنان دارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور