در اپیزود این هفته در ساعت بازاریابی ، میزبانان جس بود ، مارک سالتارلی و کریستین “شپ” زیرنهلد هر آنچه در مورد نوع تبلیغات جدید LinkedIn و همه اعلامیه های اجلاس شریک اسنپ باید بدانید را برای شما بازگو می کنند.
این قسمت را در YouTube تماشا کنید یا هر کجا پادکست خود را مصرف می کنید گوش دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
https://www.youtube.com/watch؟v=MsKp34Qc7p0
انواع تبلیغات جدید از LinkedIn
LinkedIn اعلام کرد که آنها به تبلیغ دهندگان اجازه می دهند پست های ارگانیک را در مشخصات شرکت خود افزایش دهند ، و این هزینه را برای افزایش دسترسی پست به مخاطبان خاص پرداخت می کنند.
این پلتفرم همچنین تبلیغات رویدادی را راه اندازی می کند تا مارک ها بتوانند رویدادهای LinkedIn مجازی خود را تبلیغ کنند. تجزیه و تحلیل رویداد جدید ، بینایی بیشتری را در مورد افرادی که در رویداد آنها شرکت می کنند و نحوه ارتباط آنها با پست های رویداد ، بیشتر می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ادامه مطلب
نمایه های مارک به اسنپ چت بیایید
اسنپ چت مشخصات عمومی را برای مشاغل موجود در این سیستم عامل اعلام کرد. با استفاده از این نمایه ها ، مارک ها می توانند تمام محتوای Snapchat خود را در یک مکان میزبانی کرده و از طریق Business Manager به ابزارهای مدیریت و تجزیه و تحلیل دسترسی پیدا کنند.
ادامه مطلب
Google Ads محدودیت های هزینه ماهانه را معرفی می کند
Google Ads بی سر و صدا اسناد مرکز راهنمایی خود را به روز کرد و گفت که تبلیغ کنندگان می توانند محدودیت هزینه ماهانه در سطح حساب را تعیین کنند که برای همه کمپین ها اعمال شود. از زمان ضبط قسمت ، اسناد دوباره تغییر کرده و هرگونه ذکر محدودیت هزینه ماهانه را حذف کرده است.
سلام adsliaison! این هفته ما به راهنمای پرداخت به روز شده و “محدودیت هزینه ماهانه در همه کمپین ها” پرداختیم
[17:45 https://t.co/XoetftHW9e]
امروز صبح به نظر می رسد که به روزرسانی حذف شده است: https: //t.co/Bdp1xgBLvk
آیا می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد ارائه دهید؟ #ppcchat pic.twitter.com/ttB7qcbiyC
– ساعت بازاریابی (MarketingOClock) 28 مه 2021
از هفته استفاده کنید
به ما اجازه دهید تا شما را به سمت برداشت این هفته هدایت کنیم آمالیا فاولر و راب بتیس
Google Reps به طور فزاینده ای پرخاشگر می شود زیرا ارزش ارائه شده آنها همچنان کاهش می یابد.
بودن. بهتر. https://t.co/CL1O7JV2IZ
– راب بتیس (robbettis) 26 مه 2021
ICYMI
صدای جیر جیر از Duane Brown باعث ایجاد یک مکالمه در مورد گزینه های صورتحساب آژانس شد.
مشتری می خواهد آژانس ما هزینه تبلیغات را پرداخت کند و سپس ما آن را به آنها پس می دهیم. pic.twitter.com/Nu7hMzDGLG
– Duane Brown ???️? (duanebrown) 19 مه 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
دور رعد و برق
ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما پاسخ می دهیم
- تبلیغ کنندگان چه کسی باید در توییتر ASAP دنبال کنند؟
- آخرین توصیه Google در مورد به روزرسانی صفحه تجربه چیست؟
- چه زمانی بازدید از Google News Showcase را شروع خواهید کرد؟
- از کجا ممکن است تبلیغات برنامه را مشاهده کنید؟
- چرا SEO ها قصد دارند AMP را از سایت خود حذف کنند؟
- چگونه می توان یک علامت آبی در توییتر کسب کرد؟
اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد نمایش ما هستید ، به سایت ساعت بازاریابی بروید. حتماً مشترک شوید و با ما در Discord همراه باشید!
اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون ، سرو شمالی