اندازه ارائه دهنده Colocation استراتژی های ابر ترکیبی را شکل می دهد

محور بسیاری از شرکت ها به سمت معماری ابر ترکیبی ، تمام گوشه های بازار تجمع را تحت الشعاع قرار داده است. در عصری که بارهای کاری به طور معمول شامل محیط های عمومی عمومی و امکانات جمع آوری می شود ، ارائه دهندگان تجمع چهره بزرگ و کوچکی دارند فشار فزاینده برای ارائه بیش از فضای مرکز داده

اما در مقایسه با ارائه دهندگان بزرگ تجمع با حضور جهانی ، رنگ های کوچک کوچک به طرق مختلف به رشد انفجاری ابر ترکیبی پاسخ می دهند. آنها همچنین در مورد بازار ابر ترکیبی با انواع مختلفی از فشارها روبرو هستند.

تا حدی بر اساس سری ما از مصاحبه با ارائه دهندگان تجمع در مورد استراتژی های ابر ترکیبی ، این مقاله پاسخ ارائه دهندگان بزرگ و کوچک جمع آوری را با ابر ترکیبی مقایسه می کند.

تأثیر ابر ترکیبی بر روی همنشینی

در مورد روشهای ابر ترکیبی (و فناوری ترکیبی به طور کلی) بر بازار تجمع تأثیر می گذارد. اما می توان آن را به شرح زیر خلاصه کرد: هرچه بیشتر مشاغل از معماری ابری ترکیبی استفاده می کنند که حجم کار میزبانی شده در ابرهای عمومی را با آنچه در داخل تسهیلات جمع آوری ترکیب می کند ترکیب می کند ، ارائه دهندگان تجمع با فشارهای بیشتری روبرو می شوند تا املاک و مستغلات مرکز داده را ارائه دهند.

اگر فضای مرکز داده تنها چیزی باشد که colos می تواند ارائه دهد ، مشاغل ممکن است بارهای کاری خود را به صورت عمده به ابر عمومی منتقل کنند. این امر به ویژه در شرایطی صادق است که سازمانها از چارچوبهای ابر ترکیبی مانند پایگاه های AWS یا پشته لاجوردی مدیریت املاک فناوری اطلاعات خود از آنجا که این چارچوب ها خدمات ابری عمومی – به همراه ابزارهای مدیریت فروشندگان ابر عمومی – را به مراکز داده خصوصی گسترش می دهند ، مهاجرت حجم کار به خارج از مراکز داده و به طور کامل به ابر عمومی را بدون نیاز به پیکربندی مجدد خدمات و یا حتی تغییر ابزار مدیریت بسیار آسان می کند. به

این چالش اساسی است که همه نوع رنگ با آن روبرو هستند. حالا ، بیایید ببینیم که به ترتیب بزرگ و کوچک چگونه واکنش نشان می دهند.

Colos بزرگ و ابر ترکیبی

به نظر می رسد برای کلوت های بزرگ ، بخش مهمی از پاسخ به فشارهای ابر ترکیبی استفاده از شبکه های مرکز داده جهانی است که در مورد حجم بار کار ، گزینه های بیشتری را نسبت به ابرهای عمومی به مشتریان ارائه می دهند.

این امر منطقی است ، به ویژه در عصری که محاسبه لبه رواج دارد در حالی که ابرهای عمومی بزرگ تنها تعداد انگشت شماری از مراکز داده را در اکثر مناطق اصلی ارائه می دهند ، ارائه دهندگان بزرگ تجمع ممکن است ده ها مرکز داده در هر کشور ارائه دهند. علاوه بر این ، امکانات جمع آوری به مراکز بزرگ جمعیتی نزدیک تر از مراکز داده عمومی ابر است. اگر می خواهید تاخیر را به میلی ثانیه کاهش دهید یا میزبانی اضافی را در مناطق مختلف محلی ایجاد کنید ، تجمع مزیتی را ارائه می دهد که ابر عمومی به تنهایی نمی تواند آن را ارائه دهد.

این مجموعه های بزرگ همچنین سرمایه گذاری گسترده ای بر روی سرویس های متصل به یکدیگر انجام داده اند که هدف آنها بارهای ترکیبی است. جان حاتم ، مدیر عامل CyrusOne به Data Center Knowledge گفت: “بزرگترین چیزی که ما برای ابر ترکیبی ارائه می دهیم اتصال متقابل است.” کریس شارپ ، مدیر ارشد فناوری املاک دیجیتال ، احساسات مشابهی را بیان کرد و گفت: “ارتباط متقابل اساسی برای استراتژی ابر ترکیبی شرکت او است.”

در اینجا دوباره ، این منطقی است. مجموعه های بزرگ می توانند خدمات متقابل با عملکرد بالا را ارائه دهند که سطحی از اتصال را ارائه می دهد که حداقل با خدمات اتصال مستقیم ارائه دهندگان ابر عمومی ، اگر بیش از آن نباشد ، مطابقت دارد.

Colos کوچک و ابر ترکیبی

ارائه دهندگان تجمع کوچک – کسانی که تعداد کمی از مراکز داده را معمولاً در یک یا دو منطقه اداره می کنند – چالش ابر ترکیبی را به شیوه ای متفاوت مدیریت می کنند.

به طور کلی ، استراتژی آنها بیشتر بر خدمات مدیریت متمرکز است. با ارائه خدمات عملی برای کمک به برنامه ریزی ، پشتیبانی ، نظارت و/یا ایمن سازی حجم کار ، کولوهای کوچک می توانند راه حل های مدیریتی را ارائه دهند که ابرهای عمومی از آن استفاده نمی کنند. برخی از مجموعه های بزرگ مانند Rackspace و Equinix نیز در بازار خدمات مدیریت شده سرمایه گذاری می کنند ، اما به طور کلی خدمات مدیریت شده کمتری را ارائه می دهند – و خدماتی که از نظر پشتیبانی آنها گسترده تر نیستند – نسبت به colo های کوچکتر.

درعین حال ، عکس های کوچک کوچک می توانند از حضور بیش از حد محلی استفاده کنند که نه ارائه دهندگان ابر عمومی و نه کولوهای بزرگ نمی توانند با آن مطابقت داشته باشند. یک مجموعه منطقه ای که چندین مرکز داده را در یک شهر ارائه می دهد ، می تواند بارهای کاری را بسیار نزدیک به کاربران نهایی قرار دهد – البته به شرط آنکه این کاربران نهایی در آن شهر واقع شوند. مجموعه های بزرگ که فقط در یک مرکز داده در یک شهر فعالیت می کنند ، و ارائه دهندگان ابر عمومی که نزدیک ترین مرکز داده آنها ممکن است در سراسر ایالت باشد ، نمی توانند در این زمینه رقابت کنند.

چالش بزرگ برای مosسسات کوچک کوچک این است که همه مشتریان به خدمات مدیریت شده یا مراکز داده hyperlocal نیاز ندارند. ممکن است شرکت های بزرگ ترجیح دهند حجم کاری خود را خود مدیریت کنند ، و مشاغل با پایگاه کاربر جهانی اهمیت چندانی برای داشتن چندین مرکز داده در یک منطقه محلی ندارند.

نتیجه

به طور خلاصه ، در حالی که مجموعه های بزرگ و کوچک با فشارهای یکسانی از پذیرش ابرهای ترکیبی روبرو هستند ، آنها چالش ها را به روش های مختلف مدیریت می کنند. به نظر می رسد برای کلوهای بزرگ ، پاسخ ابر ​​ترکیبی در ارائه هر چه بیشتر گزینه های مرکز داده و اتصال است. برای کولوهای کوچک ، خدمات مدیریت شده و زیرساخت های hyperlocal کلید اصلی هستند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور