انتخاب سایت مرکز داده: چرا غرب میانه ایالات متحده بسیار جذاب است | دانش مرکز داده

گوگل قصد دارد مرکز داده آیووا خود را گسترش دهد و 600 میلیون دلار دیگر به سرمایه گذاری 5 میلیارد دلاری خود در مجموعه مرکز داده شورای بلوفس اضافه کند. گزارش از ثبت Des Moines. گوگل 14 مکان مرکز داده را در ایالات متحده فهرست کرده استکه سه تای آنها در غرب میانه قرار دارند.

در اوایل سال جاری، متا حرکت مشابهی را انجام داد و اعلام کرد که چنین است وسعت پردیس DeKalb خود را دو برابر می کند در ایلینوی، سه ساختمان دیگر را به دو ساختمان در حال ساخت اضافه کرد و بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرد. متا 10 مرکز داده عملیاتی در ایالات متحده دارد – سه مورد از آنها در غرب میانه هستند – و هفت مورد دیگر در حال توسعه هستند که دو مورد در غرب میانه قرار دارند.

پس چرا غرب میانه ایالات متحده چنین منطقه جذابی برای سایت های مراکز داده فوق مقیاس است؟ در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا غرب میانه یک فضای داغ برای انتخاب سایت مرکز داده است.

هزینه کمتر

آلن هاوارد، تحلیلگر اصلی، مرکز داده و مرکز داده، در Omdia می گوید: «اقتصاد دلیل اصلی برای گسترش مقیاس کننده های بزرگ در غرب میانه است.

به عنوان مثال، برق برای آپتایم مرکز داده بسیار مهم است و آن را به یکی از عوامل اصلی هزینه برای اپراتورهای مرکز داده تبدیل می کند. مایکل موری، رئیس و مدیر عامل Bluebird Network، ارائه‌دهنده زیرساخت‌های ارتباطی، گفت: «انرژی در غرب میانه مقرون به صرفه‌تر است، و ما می‌دانیم که مقیاس‌کننده‌های بزرگ، ارائه‌دهندگان زیرساخت، و تولیدکنندگان تراشه‌های بزرگ انرژی زیادی را صرف حفظ و راه‌اندازی عملیات خود می‌کنند. و اپراتور مرکز داده

مشوق‌های مالیاتی در ایالت‌های اصلی غرب میانه را به آن اضافه کنید، این منطقه به جذابیت بیشتری برای مقیاس‌کننده‌های بزرگ تبدیل می‌شود. در ایلینوی، مراکز داده واجد شرایط از پرداخت مالیات فروش ایالتی و محلی معاف هستند. در تجهیزات موجود در تأسیسات خود، در حالی که در آیووا، پروژه‌های مرکز داده ممکن است بابت استفاده از فروش و مالیات بازپرداخت دریافت کنند. سایر ایالت های غرب میانه – از جمله ایندیانا، مینه سوتا، میسوری، نبراسکا، و اوهایو – تخفیف های مالیاتی فروش، استفاده و دارایی را نیز ارائه دهید.

هاوارد گفت: «مقیاس‌های بیش از حد از جوامع تجاری دوستانه در غرب میانه سود می‌برند، که معمولاً از داشتن چنین تجارت صنعتی در مناطق خود خوشحال هستند. نرخ نیروی کار هم برای عملیات ساختمانی و هم برای عملیات مرکز داده رقابتی است و میزان نیروی کار مورد نیاز برای راه اندازی یک مرکز داده کم است، بنابراین حتی در بازارهای روستایی، نیروی کار ماهر به ندرت مشکل ساز است.

زمین برای توسعه بیشتر

فضاهای شهری توسط مساحت زمین محدود می شوند و به همین دلیل پتانسیل زیادی برای گسترش بیشتر ارائه نمی دهند. از سوی دیگر، مناطق روستایی می‌توانند زمین‌های در دسترس تری داشته باشند، که این امکان را فراهم می‌کند که مقیاس‌کننده‌های ابر مقیاس به سرعت در کنار رشد مستمر مقیاس شوند.

موری اضافه می کند که «قیمت زمین در غرب میانه مقرون به صرفه تر از بسیاری از مکان های دیگر در کشور است. ما از افزایش قیمت‌های مرتبط با بازار مسکن مصون نیستیم، اما به طور سنتی وقتی هزینه‌ها را با سواحل مقایسه می‌کنیم، عایق هستیم.»

خنک تر، محیط زیست پایدارتر

آب و هوا نیز در انتخاب سایت مرکز داده موثر است. هوارد می‌گوید که «آب و هوای معتدل غرب میانه برای بیشتر سال خنک‌کننده رایگان است» که می‌تواند منجر به صرفه‌جویی بیشتر از نظر برق و هزینه‌های خنک‌کننده شود.

علاوه بر این، این منطقه خطر کمتری برای تجربه بلایای طبیعی مانند زلزله و طوفان دارد. به گفته تیم کرافورد، مشاور استراتژیک CIO در AVOA، منطقه غرب میانه دارای “موقعیت مرکزی دور از بلایا و هزینه های مرتبط با آن” است.

فرصت های بیشتر برای عملیات مرکز داده پایدار

هایپرمقیاس کننده ها به طور مداوم تلاش های خود را برای کربن زدایی مراکز داده خود افزایش می دهند و این کار را انتخاب می کنند جایگزین های انرژی پاک و انرژی های تجدید پذیر برای برق. مراکز داده Midwest متا توسط انرژی باد پشتیبانی می شوند. به طور مشابه، گوگل می گویدتأسیسات در غرب میانه ایالات متحده بیشتر به نیروی باد متکی هستند

سبد رو به رشد انرژی های تجدیدپذیر غرب میانه، آن را به سایتی جذاب برای گسترش مرکز داده تبدیل می کند. طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده، بیش از 50 درصد از کل تولید خالص برق آیووا در سال 2021 از باد حاصل شده است – “بزرگترین سهم انرژی باد در هر ایالت” – در حالی که ایلینوی تولید کرد “برق حاصل از انرژی هسته ای بیش از هر کشور دیگری است” انرژی خورشیدی سهم کوچک اما رو به افزایشی از منبع انرژی تجدیدپذیر منطقه را شامل می شود.

خانه ای برای بارهای کاری با تاخیر کمتر

غرب میانه ایالات متحده به دلیل قدرت فزاینده در زیرساخت های اتصال خود همچنان یک سایت جذاب برای مراکز داده است. به عنوان مثال، شبکه Bluebird به تازگی با گسترش مسیر فیبر 13.63 مایلی خود در سالینا، کانزاس، راه اندازی شده است.

در اوایل سال جاری، این شرکت توسعه مسیر فیبر 11.74 مایلی را در واترلو، آیووا تکمیل کرد، در حالی که پیش‌بینی می‌شود یک مسیر فیبر جدید به شیکاگو تا پایان سال 2022 با توسعه به Aurora و DeKalb، ایلینویز راه اندازی شود.

موری گفت: «اتصالات فیبر با کیفیت بالا در سراسر غرب میانه در حال گسترش است و خدماتی مانند پهنای باند اختصاصی برای هایپراسکیلرها کاملاً ضروری است.

برای حجم کاری که تأخیر کمتر مشکلی دارد، هایپرمقیاس‌کننده‌ها می‌توانند مراکز داده را در جایی که از نظر اقتصادی منطقی‌تر است، قرار دهند. هاوارد گفت: اقتصاد یک منطقه روستایی در جایی که تأخیر کمتر مطرح است، فریبنده است. حجم‌های کاری زیادی وجود دارد که هایپراسکیلرها اجرا می‌کنند و نیازی به نزدیک شدن به مشتری نهایی ندارند، بنابراین می‌توانند مراکز داده عظیم بسازند و از آنها برای برنامه‌هایی استفاده کنند که به تأخیر بسیار کم نیاز ندارند.» او از ذخیره آرشیو تصاویر برای متا، خزیدن وب و نمایه سازی برای گوگل و مدیریت موجودی برای آمازون به عنوان نمونه یاد می کند.

کرافورد این احساس را تکرار می کند. شما می توانید یک مرکز داده در غرب میانه بسازید و نه تنها از مشتریان غرب میانه بلکه از مشتریان ساحل شرقی و غربی نیز پشتیبانی کنید. از آنجایی که برنامه‌ها نسبت به تأخیر حساس‌تر می‌شوند و در لبه‌ها پیچیده‌تر می‌شوند، مکان‌های اصلی مرکز داده محلی کمتر حساس می‌شوند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور