انتخاب سایت: برآوردن شرایط مورد نیاز مرکز داده در طول COVID

پشته متیو بورن

متیو بورن مدیر استراتژی و توسعه در Stack Infrastructure است

در حالی که بسیاری از مشاغل مبتنی بر فناوری قادر به سازگاری با تغییرات ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 بودند ، اما دیگران برای تغییر سریع تنظیم نشده بودند. این شامل صنعت مرکز داده است ، جایی که برخی از اساسی ترین عملیات ها – مانند روند انتخاب سایت مرکز داده – خود را به یک تحول دیجیتالی سریع و آسان نمی رساند.

با این وجود تقاضای مرکز داده همچنان در حال رشد است و تعداد بیشتری از آنها باید ساخته شوند ، به این معنی که کار انتخاب سایت باید ادامه یابد. رهبران مرکز داده و تیم های املاک و مستغلات آنها اکنون باید بدون شناسایی ابزار ، مسافرت یا ارتباطات عادی که در اختیار دارند ، در فرآیند عمیق و پیچیده شناسایی مکانهایی که مطابق با شرایط مکان مرکز هستند ، پیمایش کنند.

در اینجا نگاهی می اندازیم به چهار ملاحظه و گام اساسی برای انجام انتخاب سایت مرکز داده و عملیات عمومی در دوره COVID.

مراقبت های لازم را به روش صحیح انجام دهید ، حتی بدون مسافرت. سفر بخشی حیاتی در انتخاب سایت مرکز داده بوده است. در حالی که بازدید از یک سایت برای دیدن اینکه آیا تمام شرایط مکانی مرکز داده را برآورده می کند ، معمولاً طولانی ترین تمرین نیست ، انجام مراقبت از مالکیت بدون وجود در سایت ، چالش هایی را در مرحله اولیه ضروری انتخاب سایت به وجود می آورد.

این تمرینات مهم معمولاً شامل جلسات رو در رو و گفتگوهای گسترده با مقامات محلی و تیم های داخلی خود شما است. انجام صحیح دقت کامل ، به برنامه ریزی ، هماهنگی و اتکا به شرکای محلی نیاز دارد.

آماده باشید که وقت خود را صرف تعامل کنید – چه از طریق ویدئو ، تلفن یا فقط با تبادل ایمیل – با مقامات توسعه اقتصادی ، برنامه ریزان شهر و نمایندگان شرکت های مختلف خدمات. شما همچنین باید برای مکالمه با شرکت های زیست محیطی و آژانس های نظارتی وقت بگذارید تا خطرات زیست محیطی سایت را از قبل داشته باشد و همچنین هرگونه اثرات زیست محیطی دیگری را که ممکن است تأسیسات آینده در منطقه داشته باشد ، ارزیابی کنید.

این مکالمات به تیم های داخلی شما نیز کشیده می شود. تیم های امنیت داخلی ، ریسک ، عملیات و ساخت و ساز می خواهند تا آنجا که ممکن است اطلاعات و بینش خود را بدست آورند تا اطمینان حاصل شود که شما در مجموع بهترین تصمیم گیری در مورد انتخاب سایت مرکز داده را می گیرید. با کار کردن همه از راه دور ، شما در نهایت می توانید به پیمانکاران شخص ثالث اعتماد کنید تا تیم شما چشم و گوش در زمین باشد.

شرکا را عاقلانه انتخاب کنید. با عدم سفر به عنوان گزینه ای کوتاه مدت ، توسعه دهندگان مرکز داده برای پیدا کردن سایتی مناسب با شرایط مکانی مرکز داده خود ، باید شخص ثالث معتبر و با تجربه را پیدا کنند تا منافع خود را پیدا کنند.

ساخت یک مرکز داده – اعم از یک ساختمان کلوکی یا یک دانشگاه گسترده با مقیاس بزرگ – یک سرمایه گذاری و اقدام بزرگ است. با در نظر گرفتن سرمایه و شغل تجاری زیاد ، زمان انتخاب سایت سایت مرکز داده زمانی نیست که صرفاً با برون سپاری از ارزانترین گزینه موجود ، پروژه را ریسک کنید. در عوض ، شما باید یک دیدگاه جایگزین را در نظر بگیرید و:

  • به دنبال متخصصان محلی واقعی باشید که بتوانند تاریخ ، زمینه و بینش بیشتری درباره منطقه ای که از نقشه ها و اسناد دریافت نخواهید کرد ، ارائه دهند.
  • پیشنهادات تأمین کنندگان و شرکای سرمایه گذاری را با حضور و نفوذ تثبیت شده در مناطق توسعه درخواست کنید.
  • فرایند تأیید خود را فراتر از فرآیند استاندارد RFP گسترش دهید تا شامل تجارب عمیق تری در تجربه کاری مربوط به هر پیمانکار ، میزان تأمین منابع و منابع مالی مناسب برای انجام و تکمیل موفقیت آمیز پروژه شما باشد و با مشتریان قبلی در مورد تجربیات خود صحبت کنید.

همچنین ممکن است برای ارزیابی صلاحیت آنها و ارزیابی اینکه آیا فرایندها و رویه های آنها با شما مطابقت دارد ، نامزدهای نهایی را از طریق طیف وسیعی از سناریوهای عملی و فرضی در نظر بگیرید. در نهایت ، این ممکن است جدول زمانی ساخت و استقرار را گسترش دهد ، اما ضرورت افزایش زمان صرف شده برای مراقبت های لازم خطرات پروژه را به حداقل می رساند.

جنگل درختان را از دست ندهید. وقتی نمی توانید از مکانی بازدید کنید ، آسان است که از یک فرصت سایت به ارزش اسمی استفاده کنید و برخی از جواهرات کشف نشده را که در غیر اینصورت شخصاً می بینید ، از دست دهید.

همه چیز ، از یک فضای سیاسی محلی گرفته تا تصورات غلط در مورد امنیت نسبی یا رشد یک منطقه ، می تواند نظر تیم انتخاب سایت مرکز داده را درباره یک مکان بی دلیل رنگ آمیزی کند. و بدون توانایی سفر آسان به آنجا برای جستجوی آن ، ممکن است این نظر در روند تصمیم گیری پیروز شود.

با این حال ، یک فرصت عالی که نیازهای اساسی مکان داده را برآورده می کند ، صرف نظر از برداشت های رایج ، عالی است. مجاورت جغرافیایی با مبادلات اینترنتی ، مشتری محلی ، مشوق های مالیاتی محلی برای زمین و تجهیزات و تأمین انرژی کافی و مقیاس پذیر ، سایتی را تشکیل می دهد که قابل بررسی است.

COVID ممکن است نحوه تجارت یک تیم انتخاب سایت مرکز داده را تغییر داده باشد ، اما دلایل تجارت خود را تغییر نداده است.

سیستم های مدیریت پروژه مناسب داشته باشید. مدیریت موثر پروژه کلید انتخاب مکان عالی مرکز داده و راه اندازی آرام در زمان های عادی است. سفر بسیار محدود و تأکید بر کنفرانس ویدیویی ، مدیریت پروژه را از “کلیدی” به “ضروری” ارتقا می دهد.

مدیریت موضوعات مختلف یک پروژه واحد (حسابداری برای انرژی ، محیط زیست ، فعالیت های مربوط به طراحی و توسعه) حتی در صورت حضور شخصی و همکاری در محل ، به اندازه کافی سخت است. بدون آن ، داشتن یک سیستم مدیریت پروژه برای کمک به شما در حفظ جزئیات جزئی اما مهم از هر جنبه از یک پروژه پیشنهادی ، امری حیاتی است.

چه مدیریت آن را در یک صفحه گسترده پیچیده انتخاب کنید و چه با استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه هدفمند ، داشتن یک فرآیند حسابداری سیستماتیک برای کنترل چندین قسمت متحرک از یک پروژه انتخاب و توسعه سایت باید یک اولویت باشد.

یک رویکرد جدید اکنون و برای آینده. COVID بیشتر دنیا را کاملاً روی سر خود چرخاند. از یک سال پس از بروز همه گیری ، صنعت مرکز داده ، مانند بسیاری دیگر ، شروع به انطباق با خواسته ها و واقعیت های جدید تجارت در عصر COVID کرده است.

کار از راه دور اکنون یک پایه اصلی است ، که به طور قابل توجهی بر عملیات اساسی مانند انتخاب سایت مرکز داده تأثیر می گذارد. اگرچه برخی ممکن است از دست دادن یا کاهش در سفرهای تجاری که به آنها عادت کرده اند ابراز تاسف کنند ، اگر این چهار مورد را در نظر بگیرند ، موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری در موقعیت های مکانی جدید سریعتر از رقبا و قرار دادن مشاغل خود در موقعیت اصلی برای حمایت از پیش بینی می شود رشد سریع صنعت ادامه یابد.

نظرات بیان شده در مقاله بالا لزوماً منعکس کننده نظرات دانش مرکز اطلاعات و اطلاعات نیست.

چشم انداز صنعت یک کانال محتوایی در دانش مرکز داده است که رهبری فکر را در عرصه مرکز داده برجسته می کند. برای اطلاع از شرکت در این زمینه ، به دستورالعمل ها و مراحل ارسال ما مراجعه کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور