امکانات نوآوری در اکوسیستم جاوا اسکریپت

در سال 1995 ، نت اسکیپ جاوا اسکریپت را توسعه داد و سپس آن را به انجمن تولیدکنندگان رایانه اروپایی (ECMA) برای مشخصات زبان واگذار کرد. با هر نسخه ، جاوا اسکریپت از نردبان بالا رفت و به طور فزاینده ای قوی شد. اکوسیستم جاوا اسکریپت نیز در حال رشد است و موارد استفاده بیشتر از قدرت آن استفاده می کند. توسعه دهندگان می توانند به چارچوب های قوی مانند Sencha Ext JS ، ابزارهای ویرایش عالی مانند Froala و ابزارهای تجسم داده قوی مانند FusionCharts وابسته باشند. برای JavaScript ، توسعه دهندگان می توانند از JavaScript برای برنامه های سمت سرور و سمت کلاینت استفاده کنند.

تصویر
عکس پروفایل Sencha Hacker Noon

سنچا

توانمندسازی سازمان ها برای طراحی ، استقرار و آزمایش سریع برنامه های وب چند پلتفرمی مهم ماموریت.

تکامل در فضای فناوری اجتناب ناپذیر است. نوآوری های تکنولوژیکی به دلایل مختلف به طور پیوسته در حال پیشرفت است. کشف و برآوردن الزامات کاربران برای رقابت در بازار ضروری است. تنها افراد توانمند از رقابت شدید بین شرکت های فناوری برای کاربران و رشد جان سالم به در خواهند برد.

حفظ سرعت با تغییرات

رشد سریع فناوری در دنیای برنامه های وب مشهود است. چارچوب ها دائماً در حال افزودن ویژگی های جدید ، پشتیبانی از چارچوب های دیگر و ادغام بهتر با آنها هستند. زبان برنامه نویسی اصلی وب (مانند HTML و جاوا اسکریپت) نیز در حال پیشرفت است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور