املاک و مستغلات در مقابل زمین های مجازی: عمودی های جدید اقتصاد جهانی

عکس پروفایل نویسنده

@کریستینا-فرونزهکریستینا فرونزه

نویسنده محتوا در بازار که به 4 سال تجربه نزدیک می شود. علاقه دوم من سئو است.

سال 2020 برای بسیاری از افراد کاملاً چالش برانگیز بوده است. با شروع سال ، بیماری همه گیر COVID-19 رخ داد و اکثر کشورها دچار قفل شدند ، که این امر باعث سقوط اقتصاد جهانی شد. تعدادی از صنایع مهم تحت تأثیر منفی قرار گرفته اند و یکی از بخشهایی که بیشترین آسیب را دیده است فضای املاک و مستغلات بوده است.

گزارش جدیدی از موسسه Urban Land و PwC با عنوان “روندهای نوظهور در املاک و مستغلات 2021” عنوان شده است که COVID-19 با بازار املاک و مستغلات انجام نمی شود. در حقیقت ، انتظار می رود ویروس کرونا باعث تغییرات عمده ای در نحوه استفاده ، خرید و فروش اموال شود.

اکنون ، هنگامی که به بازار مجازی املاک و مستغلات نگاه می کنیم ، روندی کاملاً مخالف مشاهده می کنیم. در فوریه سال 2020 ، علاقه مندان به رمزنگاری و جامعه بازی در مجموع فقط در عرض یک هفته سرمایه گذاری نزدیک به 1 میلیون دلار پول فیات را به زمین مجازی سرمایه گذاری کرده بودند. در آن زمان ، طبق گزارش Nonfungible ، سه بازی بزرگ دنیای مجازی ، The Sandbox ، Cryptovoxels و Decentraland ، حجم کل معاملات توکن های دیجیتال خود را از $ 940،000 USD فراتر گذاشتند.

گزارش شده است که علت چنین محبوبیت و افزایش ارزش توسط یک فروش بزرگ زمینی که در The Sandbox انجام شد ، ترویج شد. در آن زمان ، دنیای مجازی با زنجیره بلوک در دومین فروش زمین خود حدود 7 درصد از زمین خود را می فروخت. در یک هفته ، این پروژه 168000 دلار فروش زمین داشته و 6000 کاربر را به ثبت رسانده است.

با تغییر سریع اوضاع در جهان ، آیا ممکن است شاهد تصاحب املاک و مستغلات “واقعی” توسط املاک و مستغلات مجازی باشیم؟ بیایید در این مورد بحث کنیم

زمین مجازی در مقابل املاک و مستغلات: تفاوت چیست؟

املاک و مستغلات به زمین ، املاک ، ساختمانها و حقوق هوایی گفته می شود که در بالای زمین واقع شده و همچنین شامل حقوق زیر زمینی در زیر زمین است. املاک و مستغلات اصطلاحی است که شامل اموال فیزیکی و ملموس است. به عبارت دیگر ، املاک و مستغلات به مواردی اشاره می کنند که می توانید ببینید و لمس کنید. می توانید در آپارتمان خود استراحت کنید ، در بازار املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید و یا کلبه قدیمی مادربزرگ خود را اجاره کنید.

سرزمین های مجازی املاک و مستغلات دنیای مجازی هستند – آنها فضای سه بعدی جهان مجازی را نشان می دهند. وقتی کاربران یک قطعه زمین مجازی را خریداری می کنند ، حق استفاده از این ملک را به هر طریقی که بخواهند بدست می آورند. کمی بعد به این موضوع خواهیم پرداخت.

در حالی که عملکرد املاک و مستغلات مجازی تقریباً یکسان است ، یک تمایز اساسی وجود دارد. بله ، حدس زده اید – واقعی نیست ، نمی توانید آن را ببینید یا لمس کنید. با این حال ، این بدان معنا نیست که نمی توانید از آن لذت ببرید یا ارزش آن را ندارد. کاملاً برعکس – در حال حاضر ، ارزش زمین های مجازی در حال افزایش است و مردم آماده اند تا برای آن هزینه های هنگفتی بپردازند.

وقتی نوبت به قیمت گذاری در بازار املاک و مستغلات می رسد ، هنوز فاصله زیادی با بازار املاک و مستغلات دارد. اگرچه قیمت ها از کشوری به کشور دیگر متفاوت است ، اما اگر بازاریابی مسکن در ایالات متحده را به عنوان مثال در نظر بگیریم ، متوسط ​​قیمت هر متر مربع خرید خانه در منهتن نیویورک برابر با 1،376 دلار است. در مقابل ، یک قطعه 1100 فوت مربعی در دنیای مجازی با قیمت 200000 دلار در Decentraland قابل فروش است.

دقیقاً مانند هر مبادله سوخت با استفاده از بلاکچین ، ارزش دارایی با عرضه محدود و افزایش تقاضا تعیین می شود. با زمین های مجازی ، مقدار مشخصی زمین تولید می شود – و معمولاً قبل از شناختن آن از بین می رود.

در حقیقت ، ما شاهد روند مثبتی در ارزیابی زمین های مجازی هستیم. درست مثل همین ، بسیاری از بازیگران بزرگ صنعت در حال ریختن پول خود به دیجیتال هستند. به عنوان مثال ، یکی از برجسته ترین صرافی های ارز رمزنگاری شده ، Binance ، اعلام کرد که 4،012 LAND NFT را در The Sandbox خریداری کرده است.

منبع: https://nonfungible.com/

بعد از اینکه متاورس Sandbox افزایش تقاضا برای LAND خود را مشاهده کرد ، قیمت ها شروع به صعود کردند. سباستین بورگت ، بنیانگذار این پروژه ، در یکی از آخرین توییت های خود ذکر کرده است که اکوسیستم Sandbox شاهد فروش دو ملک با قیمت 210 ETH 76 76،931 دلار آمریکا (28 برابر قیمت اصلی هر کدام 1400 دلار) است.

استفاده از سرزمین مجازی چیست؟

استفاده از املاک و مستغلات در دنیای واقعی برای اکثر ما واضح و قابل درک است. ما از زمین های واقعی برای ساختن ملک استفاده می کنیم ، در آپارتمان زندگی می کنیم ، در بازار املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنیم و از این ملک برای اهداف خرده فروشی استفاده می کنیم.

اما وقتی صحبت از کاربری مجازی زمین می شود ، بسیاری از مردم گیج می شوند – من قصد دارم با آن چه کار کنم؟

خوب ، اول از همه ، یکی از عوامل کلیدی که هزاران سرمایه گذار را به بازار مجازی املاک و مستغلات جذب می کند ، فرصت “تلنگر” کردن زمین است. به عبارت دیگر ، آنها در حال خرید زمین مجازی هستند که هنوز قیمت آن نسبتاً پایین است و سپس رویکرد “انتظار و دیدن” را در پیش می گیرند تا جایی که قیمت آن زمین به حدی برسد که بخواهند آن را بفروشند.

بعلاوه ، دقیقاً مانند املاک و مستغلات ، کاربران می توانند ملک مجازی خود را نیز بفروشند و اجاره دهند. آنها می توانند در بالای زمین های خود مانند مغازه ها و مراکز تجاری ، وسایلی را بسازند یا بنگاه های اقتصادی را اداره کنند. در حقیقت ، بسیاری ادعا می کنند که دنیای واقعیت مجازی به همان اندازه “واقعی” دنیای ماست – به لطف فناوری های عالی و گرافیک شگفت انگیز که این دنیاهای مجازی به کار می گیرند ، مردم می توانند خود را در یک بعد کاملا متفاوت غرق کنند.

علاوه بر این ، دنیای واقعیت مجازی به کاربران اجازه می دهد تا نه فقط مشتری باشند ، بلکه خالق آن باشند. کاربران می توانند خلاقیت های منحصر به فرد خود را در این دنیای مجازی تولید کرده و به فروش برسانند. عمودی جدید اقتصاد به طور بالقوه در واقعیت مجازی باز می شود و بسیاری از علاقه مندان به بازی و کارآفرینان نوآور را به خود جلب می کند.

چگونه یک قطعه زمین مجازی بدست آوریم؟

حال ، وقتی همه با روند خرید املاک و مستغلات در دنیای واقعی آشنا هستند ، چگونه می توان قطعه ای از املاک را در دنیای مجازی بدست آورد؟

در حالی که مراحل دقیق خرید زمین مجازی از سکوهای دیگر متفاوت است ، اما مراحل کلی معمولاً مشابه است. بیایید نگاهی به مثالی بیندازیم که چگونه می توان یک LAND را در متاورانس The Sandbox بدست آورد.

LAND بخشی از دارایی دیجیتالی موجود در اکوسیستم مجازی Sandbox است که به کاربران امکان می دهد تجربیات مختلفی را در بالای آن ایجاد کنند. به عنوان مثال ، بازیکنان می توانند آن را با دارایی و بازی پر کنند. A LAND یک توکن غیرقابل انعطاف است که بر روی بلاکچین Ethereum ساخته شده است (ERC-721).

اولین پیش فروش LAND در متاورانس The Sandbox در دسامبر سال 2019 اتفاق افتاد – همه LAND ها در عرض چند ساعت از بین رفتند.

منبع: https://medium.com/sandbox-game

اکنون ، با فروش پیش فروش LAND The Sandbox که در تاریخ 12 نوامبر سال 2020 برگزار می شود ، کاربران هنوز این فرصت را دارند که به این ویژگی های دیجیتالی دسترسی پیدا کنند. طبق راهنمای The Sandbox ، کاربران می توانند با طی چهار مرحله زیر LAND را خریداری کنند:

1. کیف پول ارز دیجیتال را تنظیم کنید

یک کاربر باید یک حساب کاربری در وب سایت The Sandbox ایجاد کند و یک کیف پول ارز رمزنگاری شده را به آن متصل کند. پس از خرید LAND ، در این کیف پول ارز دیجیتال ذخیره می شود.

2. $ SAND و $ ETH بخرید

هنگامی که کاربر کیف پول را راه اندازی کرد ، باید رمزهای $ SAND و $ ETH را خریداری کند. این کار را می توان به روش های مختلفی انجام داد ، اما متداول ترین آنها دریافت توکن از صرافی ارز رمزنگاری شده است.

3. رمزهای $ SAND را به حساب The Sandbox منتقل کنید

سپس ، توکن ها باید به حساب Sandbox کاربر ارسال شوند. طبق راهنمای Sandbox ، این فرایند نسبتاً ساده است و فقط به 4 مرحله نیاز دارد.

4. LAND را روی نقشه The Sandbox خریداری کنید

اکنون کاربر قادر به خرید LAND خواهد بود. برای اینکه بتواند LAND را خریداری کند ، کاربر همچنین باید ETH $ در کیف پول خود داشته باشد تا هزینه تراکنش های مرتبط با شبکه بلاک چین Ethereum را پوشش دهد.

پس از آماده شدن ، کاربر باید به https://www.sandbox.game/en/land/ مراجعه کرده و بسته های LAND موجود را انتخاب کند. کاربران می توانند اطلاعات مربوط به اندازه LAND ، مکان ، بلوک های موجود و قیمت آن را مشاهده کنند.

هنگامی که کاربر در مورد زمین مورد نظر تصمیم گرفت ، باید بر روی دکمه “خرید زمین” کلیک کرده و معامله را از طریق کیف پول انجام دهد.

نتیجه

خرید و مالکیت املاک مدتهاست که به عنوان یکی از موفق ترین استراتژی های سرمایه گذاری شناخته می شود. با این وجود ، همانطور که می بینیم دنیا به سمت دیجیتالی شدن می رود ، نوع جدیدی از صنعت املاک و مستغلات به لطف تحولات واقعیت مجازی در حال ظهور است.

در حالی که جهان ها و سرزمین های مجازی هنوز در مرحله نوپایی قرار دارند ، ما شاهد علاقه روزافزون سرمایه گذاران و سازمان های بزرگ به این صنعت هستیم. علاوه بر این ، انجمن VR به طور خستگی ناپذیری در زمینه تحقیق و پیشرفت در مورد مفاهیم جدید دنیای مجازی کار کرده است و ما فقط ممکن است شاهد ارتقا land قدرت زمین مجازی در طی سالهای آینده باشیم.

برخی از علاقه مندان حتی پیش بینی می کنند که ممکن است مارک های تجاری برای تبلیغ محصولات خود به دنیای مجازی راه پیدا کنند. درست مانند مارک های بزرگ که از فرصت استفاده برای ارائه خدمات و محصولات خود در مسابقات فوتبال یا کنسرت های موسیقی استفاده می کنند ، همین امر ممکن است در مورد رویدادهای واقعیت مجازی نیز صدق کند.

عکس پروفایل نویسنده

داستان های من را بخوانید

نویسنده محتوا در بازار که به 4 سال تجربه نزدیک می شود. علاقه دوم من سئو است.

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور