الکس ادموندز چگونه از مجسمه مجسمه آزادی به شغل پادکست رفت

عکس پروفایل نویسنده

پادکست جهان را طوفان زده است. پادکست یکی از بزرگترین بازارهای حال حاضر جهان است. در مورد ورزش ، از موسیقی تا حتی سهام ، پادکست ها در هر موضوعی در همه سیستم عامل های موسیقی شما وجود دارند.

اما آیا پادکست ها می توانند به توسعه دهندگان ، بنیان گذاران و سازندگان کمک کنند؟ بله ، بله و بله! پادکست ها در واقع می توانند به شما در ساختن فقط یک استارت آپ ، بلکه حتی برای یک محصول کمک کنند و یک نفر جهش بزرگی داشت ، الکس ادموندز!

امروز ما در اولین مصاحبه او با الکس ادموندز در مورد اینکه چگونه می توانید از پادکستینگ برای شروع ، ساخت و رسیدن به استارتاپ یا محصول خود ، داستان او و نظر دوم در مورد چگونگی ایجاد یک استارتاپ استفاده کنید ، مصاحبه می کنیم!

کمی درباره خودتان به ما بگویید

من میزبان پادکست هستم ، پادکست من ساخت پادکست Indie Business است! من همچنین یک توسعه دهنده وب هستم ، که در حال حاضر انجمن Podcast باز را ایجاد می کند. یک انجمن پادکست در حال حاضر ، من در حال نوشتن کتابی برای کمک به میزبان پادکست و افرادی که می خواهند پادکست به نام What’s The Deal With Podcasting را شروع کنند ، هستم.

چگونه پادکست را کشف کردید ، به گونه ای که می تواند به شما در ساخت محصولات یا حتی راه اندازی یک شرکت راه اندازی کمک کند؟

من پادکست را شروع کردم زیرا متوجه شدم افرادی که محصولات موفق دارند محتوا ایجاد می کنند. من پادکست را به عنوان یکی از راه های ایجاد محتوا برای محصول خود دیدم.

من با بحث درباره پروژه ای که می ساختم ، پادکست شروع کردم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور