الزامات انطباق با هوش مصنوعی: آیا شما مجاز به شناسایی چهره هستید؟

عکس پروفایل نویسنده

@شاهانزشاهان ظفر

شاهان ظفر رهبر بازاریابی در VIDIZMO و یک متخصص صنعت در زمینه پخش ویدئو ، مدیریت محتوا و هوش مصنوعی است.

استفاده از تشخیص چهره و سایر فناوری های هوش مصنوعی در نظارت تصویری برای سازمان های اجرای قانون انقلابی است. برای جستجوی یک فرد خاص نیازی نیست ساعتها فیلمبرداری کنید. از طریق شناسایی و شناسایی چهره ، می توانید در ویدئویی که شخص در آن ظاهر شده است به نقطه دقیق آن بروید. با این حال ، یک چالش وجود دارد – انطباق! آیا سازمان های اجرای قانون مجاز به استفاده از تشخیص چهره هستند ، زیرا این امر حریم خصوصی شهروندان را نقض می کند؟ اگر بله ، پس چگونه و چه زمانی می توانند از آنها استفاده کنند؟

بنیاد کارنگی از طریق یک نظرسنجی نشان داد که 75 کشور از 176 کشور مورد مطالعه به طور فعال از هوش مصنوعی برای نظارت تصویری استفاده می کنند. هوش مصنوعی به آنها امکان می دهد مقدار زیادی از فیلم های ضبط شده را تجزیه و تحلیل کنند و همچنین فیلم ها را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنند تا خطاهای انسانی کاهش یابد. سازمان های اجرای قانون می توانند مجرمان را ردیابی کنند ، به طور خودکار جرایم را کشف کرده و به سرعت به آنها پاسخ دهند.

الزامات انطباق برای استفاده از فناوری تشخیص چهره در ایالات متحده و اتحادیه اروپا

مأموران اجرای قانون معمولاً برای شناسایی یک مظنون خاص و جمع آوری شواهد باید ساعتها فیلم نظارت ضبط شده را مرور کنند. هوش مصنوعی می تواند به سرعت بخشیدن به این روند کمک کند و دقیقاً به آنها بگوید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور