اقتصاد Gig چگونه کلاهبرداری کلیک را تغییر داده است

عکس پروفایل نویسنده

@نویسندگان الیینالیور لینچ

نوشتن بیشتر در مورد کلاهبرداری کلیک ، تقلب در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال. در اسکیت بورد هم بد است.

در سال 2001 جستجوی پولی در حال تبدیل شدن به یک “چیز” بود و خیلی دور از آن کلاهبرداری کلیک نبود. برای افرادی که کاملاً سریع نیستند ، کلاهبرداری کلیک جایی است که پیوندهای پولی از طرفهای غیرانسانی یا انتقام جویان کلیک می کنند. ربات ها ، ناشران مشاغل و رقبای تجاری خود را در نظر بگیرید که سود زیادی در کسب تبلیغات شما کسب می کنند.

در سالهای بین سالهای 2001 تا 2021 ، کلاهبرداری کلیک مراحل مختلف تکامل را طی کرده است. برای شروع ، این امر به سادگی میزبانی پیوندهای پولی در وب سایت شما و کلیک کردن بر روی آنها به دفعاتی بود که می توانستید برای جمع آوری سود تقلبی (نسخه ساده آنچه اتفاق افتاده است) ، بر روی آنها کلیک کنید.

سپس شاهد ظهور بات نت های پیچیده ای مانند 3ve و HyphBot بودیم که برای ایجاد ترافیک گسترده از طریق تبلیغات ویدیویی میزبانی شده در وب سایت های جعلی طراحی شده اند.

در طول این ما همچنین مزرعه کلیک داشته ایم ، جایی که انسان ها و ربات ها با هم کار می کنند تا به طور دسته جمعی روی پیوندها کلیک کنند. این موارد می توانند جستجوی پولی ، رسانه های اجتماعی ، اخبار جعلی باشند – هر آنچه که نیاز به کلیک دارد.

افزایش پرداخت برای کلیک (PTC)

گزارشی از ClickCease که در پایان نوامبر سال 2020 منتشر شد ، نشان داد که کلاهبرداری کلیک ، به ویژه مزارع کلیک ، با روند کار Covid-19 از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور