افسانه سئو، مربی و دوست

صنعت سئو با از دست دادن بیل اسلاوسکی، صاحب SEO By The Sea، مدیر جستجو در Go Fish Digital، مربی، مربی و دوست، برای همیشه تغییر خواهد کرد.

بیل برای بسیاری از مردم چیزهای زیادی بود. او از سال 2019 در اینجا در ژورنال موتور جستجو مشارکت داشته است و برای چندین دهه دیگر دوست و مربی بسیاری از ما بوده است.

معمولاً نمی توان گفت که شخصی کل یک صنعت را تحت تأثیر قرار داده و شکل داده است. اما این یکی از آن مواقع است.

در 19 می 2022، صنعت سئو متوجه شد که بیل اسلاوسکی درگذشته است.

فقدان و اندوه در سراسر جامعه ما قابل لمس بود.

به یاد بیل اسلاوسکی: افسانه سئو، مربی و دوست

به یاد بیل اسلاوسکی: افسانه سئو، مربی و دوست

به یاد بیل اسلاوسکی: افسانه سئو، مربی و دوست

به یاد بیل اسلاوسکی: افسانه سئو، مربی و دوست
به یاد بیل اسلاوسکی: افسانه سئو، مربی و دوست

بیل کارشناس ثبت اختراع جستجو، همکار و مربی بسیاری، و دوست بسیاری دیگر، زندگی همه افراد در صنعت جستجو را تحت تاثیر قرار داد.

اگر یکی از هزاران مقاله‌ای را که او نوشته یا در آن مشارکت داشته، نخوانده‌اید، یکی از مصاحبه‌هایش را تماشا نکرده‌اید، در یکی از سخنرانی‌هایش شرکت نکرده‌اید، یا به پادکستی که او مهمان آن بوده گوش نکرده‌اید – تضمین می‌کنم که کسی که با او کار می‌کنید، یاد بگیرید. از، یا کار برای دارد.

دلیل این امر دانش و تخصص گسترده بیل، همراه با اشتیاق بی‌نظیر به تفاوت‌های ظریف و پیشرفت‌های تکنولوژیکی بود که موتورهای جستجو را وادار می‌کند.

من چند هفته پیش با بیل صحبت کردم، در حالی که ما در حال برنامه ریزی یک مقاله ویژه در مورد پتنت هایی بودیم که او احساس می کرد برای بازاریابان جستجو بسیار تاثیرگذار است.

در آن مصاحبه، او عشق خود را به ثبت اختراع توضیح داد.

یک چیزی که من همیشه در مورد پتنت ها می گویم این است که آنها بهترین مکان برای یافتن فرضیات در مورد جستجوگران، در مورد جستجو و در مورد وب هستند. اینها مهندسان جستجو هستند که علاوه بر حل مشکلات، نظرات خود را به اشتراک می گذارند.»

او دوست داشت ببیند مهندسان به چه فکر می‌کنند، و در مورد مشکلات مختلف وب چه می‌گویند.

بیل توضیح داد: «یکی از انواع پتنت‌های مورد علاقه من برای جستجو این است که آنها یک پتنت را تکرار می‌کنند و یک ادامه را ثبت می‌کنند. “من دوست دارم به این پتنت های ادامه دار نگاه کنم و ببینم که چگونه آنها تغییر کرده اند، زیرا آنها به شما نمی گویند “این کاری است که ما انجام می دهیم.”

این کنجکاوی ذاتی و اشتیاق واقعی برای کشف پیچیدگی‌های الگوریتم‌های جستجویی که هر روز با آن کار می‌کنیم، صحبت با بیل و خواندن آثار او را به لذتی واقعی تبدیل کرد.

نمی‌توانم به شما بگویم که در طول سال‌ها چند بار به بیل رفته‌ام یا به کارهای او در کارم ارجاع داده‌ام، مانند بسیاری دیگر.

او استعداد واقعی در دسترسی بیشتر به مفاهیم پیچیده برای خوانندگان و بازاریابان از همه اقشار داشت. در نتیجه، مشارکت او در درک جمعی ما از نحوه عملکرد جستجو بی‌رقیب است.

کار و دانش بیل اسلاوسکی برای انجام سئو آنطور که امروزه می شناسیم، اساسی است.

من به جای همه ما در SEJ صحبت می‌کنم و می‌گویم که به‌طور باورنکردنی از آنچه او سخاوتمندانه با هر یک از ما به اشتراک گذاشت سپاسگزاریم.

او دوست صمیمی و همکار محترم بنیانگذار ما، لورن بیکر، نیز بود.

بیل اسلاوسکی از چند جهت دوست واقعی من بود. اول از همه، او یک مربی شگفت‌انگیز بود که در اوایل کارم، حتی قبل از روزهای رسانه‌های اجتماعی یا ژورنال موتورهای جستجو، به من کمک کرد. او رفیق و همکار من بود.»

لورن بیکر و بیل اسلاوسکی

بیل و لورن چند سال با هم کار کردند و زمان زیادی را در پارکینگ در هاور د گریس، مریلند، سیگار کشیدن و صحبت در مورد پتنت های گوگل گذراندند.

لورن توضیح داد: «اگر چیزی باشد، می‌توانم بگویم که بیل به من آموخت که سئو بسیار بیشتر از رتبه‌بندی به تنهایی است.

او گفت: «او به من اخلاق و مهارت پشت خلق یک اثر هنری دیجیتالی را آموخت که مردم بخواهند بخوانند، بخواهند به اشتراک بگذارند، و در نهایت به جستجو و کلیک بر روی زندگی خود بپردازند.» من عمیقاً دلم برای بیل تنگ خواهد شد. از دست دادن دوستان بسیار سخت است.»

بیل که در سال 1996 شروع به کار کرد و SEO By The Sea را در سال 2005 راه اندازی کرد را زمانی که می‌خواهید بدانید موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند یا نحوه جستجو یا زندگی ما را تغییر می‌دهند، به منبع مراجعه کنید.

اما خیلی بیشتر از این بود.

بیل در وقت خود سخاوتمند بود و مشتاق بود تا دانش خود را در زمینه جستجو، بازیابی اطلاعات، NLP و سایر فناوری اطلاعات با همه و همه به اشتراک بگذارد.

او استعدادی در گرفتن حق ثبت اختراعات پیچیده، الگوریتم ها، مفاهیم، ​​رفتارهای دنیای واقعی و موتورهای جستجو داشت و توضیح می داد که چگونه دنیای جستجو و بازیابی اطلاعات به گونه ای کار می کند که همه بتوانند آن را درک کنند.

به نظر می‌رسید که بیل غریزه‌ای برای درک آنچه می‌دانستید و نمی‌دانستید یا جایی که گیج شده بودید داشت. او می‌توانست جاهای خالی را پر کند، بدون این‌که شما را احمقانه به‌خاطر پرسیدن احساس کنید. حتی اگر میلیونمین باری بود که به این سوال پاسخ می داد.

لازم نیست شما یک ستاره سئو یا یک حرفه ای با تجربه باشید.

اگر چیزی را متوجه نمی‌شدید یا سؤالی داشتید، او با خوشحالی ساعت‌ها را صرف توضیح مفاهیم و ارائه (یا ایجاد) منابع برای کمک می‌کرد. و همانطور که بسیاری از افراد در صنعت که با براگادوسیو مواجه شدند می‌توانند تأیید کنند، شما همیشه مانند یک دوست از دست رفته احساس می‌کردید، حتی اگر به تازگی او را در متن «مشاهده» کرده باشید.

“مثل زمانی است که به یک کنفرانس می روید و یکی از اولین افرادی هستید که در آنجا حضور دارید. و همه صندلی ها هنوز خالی است و بحث زیادی در جریان نیست. دنیای سئو در آن زمان به این شکل بود… به یاد دارم که در یک انجمن سئو اتفاق افتاد و فقط یک کمین بودم. فقط به آنچه که همه در مورد آن صحبت می‌کردند و فکر می‌کردند نگاه کنید، «این یک حرفه عجیب است. من مطمئن نیستم که بتوانم این کار را انجام دهم.’ در نهایت من این کار را کردم.

من شروع به کار و تبلیغ یک وب سایت برای چند نفر از دوستان کردم که کسب و کاری راه اندازی کردند. و بنابراین کمک به آنها برای موفقیت در تجارت انگیزه خوبی بود.” بیل اسلاوسکی، مصاحبه cognitiveSEO Talks، 5 آوریل 2018

دانش بیل بسیار فراتر از جستجو بود.

بیل با لیسانس هنر در زبان انگلیسی از دانشگاه دلاور و مدرک دکترای حقوقی از دانشکده حقوق دانشگاه وایدنر، 14 سال را به عنوان مدیر دادگاه، مدیر، فن‌شناس و تحلیلگر مدیریت در دادگاه عالی دلور گذراند.

او عاشق طبیعت و گیاهان و اقیانوس بود. او عاشق سفر و کنفرانس های جستجو بود، اما در نهایت آرامش را در طبیعت یافت و اغلب از آن بهره برد. و او آن را با همه ما به اشتراک گذاشت.

بیل همه را وادار کرد که فراتر از سرفصل ها و کلمات کلیدی نگاه کنند.

وقتی کسی دستاوردی را به اشتراک می‌گذاشت، او به سرعت کلمات حمایتی و تبریک اضافه می‌کرد. او همه را تشویق کرد تا امکان‌های ممکن را کشف کنند، از چیزهای جدید مرعوب نشوند، و اکوسیستم جستجو را بهتر درک کنند، نه فقط فناوری، تا بتوانیم بهتر به خانواده‌ها، جوامع، همکاران و مشتریان خود خدمت کنیم.

مهربانی، سخاوت، وفاداری و عشق او به صنعت هیچ حد و مرزی نداشت.

پادشاه پادکست ها در توییتر

مارشال سیموندز در توییتر

در اینجا در Search Engine Journal، بیل یک چهره آشنا در رسانه های اجتماعی و یک مشارکت کننده VIP بود، اما او خیلی بیشتر از این بود.

مت ساترن، نویسنده خبر

یکی از چیزهایی که بیشتر از همه در مورد بیل اسلاوسکی از دست خواهم داد، عکاسی در فضای باز است که او در توییتر به اشتراک گذاشت.

همانطور که در سئو و بازاریابی آنلاین عمیقاً ریشه دوانده بود، همیشه زمان می گذاشت تا از صفحه کلید عقب نشینی کند و زیبایی های زندگی را تحسین کند.

من فکر می کنم این چیزی است که همه ما می توانیم از انجام بیشتر آن سود ببریم.

راجر مونتی، نویسنده خبر

من بیل اسلاوسکی را برای تقریبا 20 سال از انجمن ها و کنفرانس های بازاریابی جستجو می شناختم. او با همه چیزهایی که در پتنت‌ها کشف کرد، سر و صدای زیادی به پا کرد، که تا حد زیادی به ابهام زدایی از کاری که موتورهای جستجو انجام می‌دادند کمک کرد.

چیزی که بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد سخاوت او با وقتش بود و اینکه چقدر برای من و همه دلگرم کننده بود. من احساس افتخار و افتخار می کنم که توانستم او را دوست خطاب کنم.

او به شدت دلتنگ خواهد شد.

برنت چوتوراس، مشاور و مالک

بخش اعظم سفر بازاریابی ما نه تنها درک این موضوع بوده است که چگونه چیزی با گوگل کار می‌کند، بلکه آن‌ها در تلاش هستند تا در سال‌های آینده چه کارهایی را انجام دهند تا در صورت نیاز آماده و آماده باشیم.

کار بیل با ثبت اختراع بینش ارزشمندی را ارائه کرد که تعداد کمی از افراد قادر به تقطیر بودند و با این حال همه از آن سود می بردند.

او در رساندن ما به جایگاهی که امروز به عنوان سئوکار و بازاریاب دیجیتال هستیم، نقش بسزایی داشت.

بیل اسلاوسکی مردی آرام بود

اولین تعامل من با بیل اسلاوسکی در انجمن Cre8asite کیم کراوس برگ بود. سعی می‌کردم یاد بگیرم که سئو چیست، بنابراین فقط در کمین بودم و دانش براگادوکیو، بلک نایت، گرامپوس، بری ولفورد و دیگران را جذب کردم. می‌دانم که بیل در مدت زمانی که یکی از ادمین‌ها بود، بیش از 10000 موضوع را در آنجا راه‌اندازی کرد و یکی از اولین چیزهایی که مرا تحت تأثیر قرار داد، تمایل او برای به اشتراک گذاشتن دانش خود بود. در آن زمان نمی دانستم او کیست، اما به سرعت مشخص شد که او فردی است که ارزش گوش دادن به او را دارد. ”

~ داک شلدون، فیس بوک

که او بود.

Atul Gawande زمانی نوشت که زندگی معنادار است، زیرا داستانی دارد – داستانی که ناشی از نیاز عمیق به شناسایی اهداف خارج از خودمان و تمایل متعالی برای دیدن و کمک به دیگران برای دستیابی به پتانسیل‌هایشان است.

این جوهره زندگی بیل بود.

نه فقط به خاطر دانش و منابع بی‌نظیری که به ما هدیه کرده است، بلکه در الهام‌بخشی، راهنمایی و تشویقی که در وجود همه ما القا کرده است. این میراث اوست و باقی خواهد ماند.

انتشار این قطعه دشوار بوده است، زیرا من احساس نمی‌کنم چیزی که ما به اشتراک می‌گذاریم بتواند این عدالت را رعایت کند.

ژورنال موتور جستجو کتابخانه محتوای بیل را در اینجا برای همیشه دست نخورده می‌گذارد، و ما نظرات را در زیر برای همه باز گذاشته‌ایم تا مشارکت‌های شما را در این یادبود برای بیل به اشتراک بگذاریم.

از شما، بیل، برای به اشتراک گذاشتن هوش، اشتیاق و دانش خود با جامعه SEO سپاسگزاریم.

به شدت دلتنگ خواهی شد

با همکاری آنجی نیکولیچوک نوشته شده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور