افزودن WebRTC به شبکه شما

تصویر
عکس پروفایل Hacker Noon تعریف نشده

WebRTC یک فناوری نوآورانه است که به ساخت برنامه های چت در زمان واقعی سفارشی کمک می کند. اما چگونه WebRTC باید به پیشنهادها اضافه شود ، مزایای خدمات اضافی چیست و چگونه می توان راه حل را طراحی کرد؟ شرط معمول این است که استقرار موجود را دست نخورده و از طریق نوعی GW WebRTC را به شبکه موجود متصل کنید. معمولاً س theالات مورد بحث در مورد عملکرد منطقی GW قرار دارد و ساختار شبکه چگونه باید باشد. برای پاسخ به آنها ، تصمیم گرفتم این پست را بنویسم.

برای نشان دادن نکات و گزینه های بررسی ، من از یک مثال مرکز تماس استفاده خواهم کرد. به خاطر این مثال ، بیایید یک مرکز تماس بگیریم که دارای هر دو خط PSTN و همچنین SIP Trunks از یک ارائه دهنده خدمات باشد. تمام ترافیک داخل مرکز تماس از طریق SIP انجام می شود که برخی از نمایندگان در حال کار بر اساس مقررات هستند و برخی دیگر نمایندگان خانگی هستند که برای رسیدگی به اوج ترافیک مرکز تماس “فراخوان می شوند”.

گزینه های معماری هنگام افزودن WebRTC

GW اختصاصی اضافه کردن یک رابط WebRTC به سرور اصلی فعلی آنها افزودن WebRTC از طریق SBC.

قبل و بعد از WebRTC

قبل از

ترافیک از طریق ارائه دهنده خدمات از طریق تنه های SIP یا PSTNA ایجاد می شود تمام ترافیک در مرکز تماس SIP هستند عوامل داخلی از طریق IP-SIP متصل می شوند اما این کار به صورت امن و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور