افزودن زمینه به مسائل داده های ساخت یافته در کنسول جستجو | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

دوشنبه 28 مارس 2022

برای کمک به شناسایی موثرتر مسائل مربوط به داده های ساختاریافته، از فردا کنسول جستجو زمینه بیشتری را به گزارش خطای خود اضافه می کند.

به عنوان مثال، اگر یک وب سایت نام نویسنده را در آن ارائه نکرده باشد Review snippet
نشانه‌گذاری، کنسول جستجو در حال حاضر خطایی به نام را گزارش می‌کند فیلد گم شده “نام”. از امروز، آن خطا نامگذاری خواهد شد
فیلد “نام” موجود نیست (در “نویسنده”). زمینه دقیق‌تر داخل پرانتز می‌تواند به شما کمک کند مسائل را راحت‌تر در داده‌های ساختاریافته خود پیدا کنید.

زمینه مشکلات داده های ساختاریافته در کنسول جستجو

این تغییر بر تمام گزارش‌های وضعیت نتایج غنی کنسول جستجو، ابزار بازرسی URL کنسول جستجو و تست نتایج غنی تأثیر می‌گذارد، حتی اگر نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته خود را تغییر نداده باشید:

  • تمام مسائل باز شما که به ویژگی های تودرتو اشاره می کنند به طور خودکار بسته می شوند (به عنوان مثال، Missing field "name" موضوع در مثال بالا).
  • شما مسائل باز جدید را با زمینه بیشتر در مورد مواردی که از دست رفته می بینید (مثلاً، موضوع می گوید Missing field "name" (in "author"). برای جلوگیری از بارگیری بیش از حد کاربران کنسول جستجو با ایمیل، ما اعلان‌هایی در مورد ایجاد این مشکلات جدید ارسال نمی‌کنیم.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر از کنسول جستجو درخواست کرده‌اید تا قبل از تغییر، اصلاحی را تأیید کند، باید مشکلات جدید را مجدداً تأیید کنید.

به طور خلاصه، این صرفاً یک تغییر در نام موضوع است، بر نحوه تشخیص خطاها توسط کنسول جستجو تأثیری نخواهد گذاشت و همه مسائلی که در حال بسته شدن هستند با یک موضوع جدید با زمینه اضافی در نام شماره جایگزین می‌شوند.

اگر سؤال یا نگرانی دارید، لطفاً با انجمن مرکزی جستجوی Google تماس بگیرید توییتر.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور