افزودن اینترنت اشیا به میز کار خانگی من (قسمت 2)

عکس پروفایل نویسنده

@برنونبرنون بی عشق

برنامه نویس در روز ، نویسنده در شب.

در قسمت اول ، من در مورد نسخه اول / نسخه بلوتوث نسخه میز کار خود بحث کردم.

در این مقاله ، من در مورد ارتقا میز استفاده از Google Smart Home بحث خواهم کرد تا بتوانم میز خود را با صدای خود کنترل کنم.

WiFi و Google Smart Home

اضافه کردن WiFi به میز کار در واقع بسیار ساده بود. من میکروکنترلر را از Nordic NRF52 به یک ESP32 تعویض کردم زیرا ESP32 دارای WiFi داخلی است. از آنجا که در ++ C نوشته شده بود ، بیشتر نرم افزار کنترل قابل حمل بود و می توان هر دو دستگاه را با Platform.IO و کتابخانه های آردوینو برنامه ریزی کرد ، از جمله کتابخانه tfmini-s خودم که برای اندازه گیری ارتفاع فعلی میز نوشتم.

در اینجا معماری سیستم لازم است تا میز کار من بتواند با Google صحبت کند. بیایید ابتدا در مورد تعامل بین خودم و گوگل صحبت کنیم.

نمودار کامل معماری / فناوری

بنابراین ، میز کار اکنون WiFi را فعال کرده است ، وقت آن رسیده است که نحوه ارتباط با Google Smart Home را بفهمیم. Google Smart Home از طریق اقدامات خانه هوشمند کنترل می شود. آنچه در مورد اقدامات Smart Home جالب است این است که سرویس شما مانند سرور OAuth2 عمل می کند نه مشتری. بیشتر کارهایی که من برای سرور انجام دادم مربوط به پیاده سازی برنامه OAuth2 Node.js Express بود که در نهایت به Heroku راه پیدا می کند و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور