افزایش عملکرد کارمندان با برنامه های آموزشی اختصاصی

عکس پروفایل نویسنده

زمانی بود که مشاغل برای استخدام کارمندان برای نقش های مختلف به سیستم های آموزش دانشگاهی متکی بودند. پس از یک گرایش اساسی ، هر فارغ التحصیل قابل استخدام و مناسب برای نقش های مربوطه محسوب می شود.

امروز ، با پیشرفت هر دقیقه فناوری ها ، هرگز نمی توانید مطمئن باشید کارمندی که یک ماه پیش استخدام شده است ، مهارت های لازم برای پروژه بزرگ بعدی شما را خواهد داشت.

به بیان متفاوت ، هرگز نمی توانید مطمئن باشید که برنامه درسی آکادمیک آنقدر به روز است که انتظار جدیدترین مهارت های امروز خود را برای یک نقش را داشته باشید.

آموزش کارمندان: تنها راه برای پر کردن شکاف

حقیقت این است که موسسات نمی توانند برنامه درسی آکادمیک خود را به همان اندازه که فناوری و آخرین نیازهای شغلی پیشرفت می کنند ، به روز کنند. برای باقی ماندن در رده های بالا ، شرکت ها ، مشاغل یا سازمان ها چاره ای جز استخدام استعدادی شایسته و استفاده از متدولوژی های آموزش کارمندان برای القای مهارت هایی که ممکن است آموزش رسمی از دست داده باشد ، ندارند.

بدون داشتن برنامه آموزش کارکنان ، به دلیل تکامل در مهارت های موجود یا نیازهای شغلی ، در طی چند سال بیشتر نیروی کار بیکار می شود.

علاوه بر مهارت ها ، شرکت ها همچنین باید نیروی کار جدید و موجود خود را در مورد معیارهای مختلف حاکمیت ، ریسک و انطباق آموزش دهند. از این رو ، هر شرکت به یک برنامه یادگیری سازگار نیاز دارد که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور