اعلان های فشار Blockchain را از عصر ارتباطات خارج می کند – بدون شماره 1

عکس پروفایل نویسنده

@مشرفمحمد مشرف

نویسنده B2B || فین تک || بلاکچین و ارز رمزنگاری شده. برای پروژه های نوشتن متن با ما در تماس باشید.

گویی بلاکچین ، ارزهای رمزپایه و شبکه غیرمتمرکز برنامه ها دنیای کاملاً جدیدی از راه حل های نوآورانه را بافته اند. چه کسی در سال 2009 تصور می کرد که چشم انداز ساتوشی ناکاموتو در ارائه یک راه حل پرداخت غیرمتمرکز و همتا به همتا به دنیا ، بسیار خوب ، خیلی سریع و فراتر از آنچه تصور می کند پیر شود!

درگیر شدن با یک یا دو پروژه ارز رمزنگاری شده می تواند به شما درک کند که این فضا با چه سرعتی در حال تکامل است و تأثیرات آن گسترده است. این صنعت جوانی است که نحوه تجارت ، تعامل با برنامه های اینترنتی و انجام کارهای روزمره را به چالش می کشد.

این چشم انداز جوان ، اشتیاق سوزان و نوآوری محتاطانه پروژه های رمزنگاری است که قصد دارم آنها را با مجموعه مطالب خود ، Unhashed ، ارائه دهم.

این اولین مقاله از Unhashed است ، جایی که من با Harsh Rajat ، بنیانگذار خدمات اطلاع رسانی فشار Ethereum (EPNS) مصاحبه کردم.

حدود 12 سال پیش ، اعلان های فشاری که ما خیلی دوست داریم چیزی نبود. و امروز ، ما نمی توانیم تصور کنیم که روزهایمان چگونه است بدون اعلان های فشاری که در مورد هر معامله ، هر بروزرسانی ، هر تماس برنامه ریزی شده ای که هرگز به ما نمی گوید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور