اعتماد به لینک بیلدینگ – Majestic

در این پست، ما به این خواهیم پرداخت که چگونه تلاش‌های شما برای ایجاد لینک می‌تواند اعتماد به صفحه‌ای را که از آن لینک دریافت می‌کنید، بهبود بخشد. نشان دادن اعتماد به لینک بیلدینگ آسان نیست، اما در شرایط مناسب، لینک کردن از یک صفحه وب می تواند قابل اعتماد بودن آن را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

این ادامه سخنرانی من در برایتون است، جایی که من ایده استفاده از چارچوب EAT را در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت گوگل به عنوان یک استراتژی ساخت لینک معرفی کردم. این ایده این است که در جایی که یکی از ارکان تخصص، اقتدار یا اعتماد از یک صفحه وب گم شده است، این یک “چانه زنی” واقعی برای به دست آوردن یک پیوند است، اگر تنها بتوانید ستون گمشده را برآورده کنید.

من قبلاً در مورد هر دو ستون تخصص و اختیار پست گذاشته ام.

اعتماد: بدبینانه ترین “EAT؟”

اگر شما یک متخصص یا یک مرجع هستید، پس وقتی با وب سایت های دیگر همکاری می کنید، دلیل آنها برای استناد به شما می تواند کاملاً واضح و بالقوه قانع کننده باشد. ایجاد پیوند از طریق لنز “افزودن قابلیت اعتماد” به صفحه وب سایت دیگر تا حدودی محتاطانه تر است.

مشکل زمانی پیش می‌آید که بین قابلیت اعتماد شما و اعتمادی که ممکن است ادعا کنید به صفحه‌ای که به شما پیوند می‌دهد می‌دهید، قطع ارتباط باشد. سه پیوند متداول مبتنی بر «اعتماد» زمانی رخ می‌دهند که یک وب‌سایت بخواهد:

1: نشان دهید آنها برنده جوایز شده اند (پیوندهای نشان های جوایز)

2: نشان دهند که مشتریان به آنها اعتماد دارند (پیوندها به نظرات)

3: نشان دهید که آنها در بین همتایان خود رتبه بالایی دارند (پیوند به صفحاتی که منبع را ذکر می کنند)

یک خطر به ویژه در استفاده از مسیر جایزه به عنوان طعمه پیوند نهفته است. اکنون تعداد افرادی که جوایز را به صورت آنلاین اجرا می کنند افزایش یافته است. بیشتر جوایز صرفاً برای ایجاد سر و صدا و گاهی اوقات یک شام خوب است، اما بدترین آنها تلاش های بدبینانه برای پیوند دادن است. من را اشتباه نفهمید، خود مجستیک بسیار مفتخر بوده است، نه تنها به ورود و کسب جوایز، بلکه برای حمایت از جوایز در صنعت ما.

Majestic جوایز زیادی دارد، اما برخی از جوایز بیش از دیگران محترم هستند

چالش شرکتی که یک مسابقه جوایز ایجاد می کند این است که صلاحیت اصلی آنها نیست و بنابراین خود جایزه می تواند اعتبار را کاهش دهد. این بدان معنا نیست که نمی تواند موفقیت آمیز باشد. همین دیروز، من وارد جایزه ای شدم که توسط KPMG در یک سرمایه گذاری دیگر راه اندازی شده بود. اگر برنده شوم، مطمئناً به آن افتخار خواهم کرد. من همچنین به یاد می‌آورم که Majestic در سال 2014 به Deloitte Fast 50 ملحق شد (اگرچه به نظر می‌رسد که در آن زمان به آنها پیوند نداده بودیم!). همچنین زمانی که جایزه شاهزاده سلطنتی را برای آموزش دریافت کردیم، ارتباطی با هم نداشتیم. با این حال، ما در سال 2016 به مجله جایزه کوئینز لینک دادیم، اما اکنون می بینم که لینک خراب است!

این آخرین یافته یک ضربه واقعی برای ما است، اما نشان می دهد که چقدر میل به پیوند به یک جایزه صادقانه می تواند برای یک سازمان قدرتمند باشد. ملکه ممکن است به پیوندها نیاز نداشته باشد، اما مجله جایزه ملکه واقعاً باید لیست برندگان خود را در طول سالها حفظ کند. در این مثال، جایزه ملکه به طور خاص فقط برای سه سال طول می‌کشد – اما این دلیلی نیست که مجله فهرست‌های تاریخی خود را حذف کند، زیرا با انجام این کار، آنها یک فهرست نیمه رسمی از برندگان را از بین می‌برند. این طعمه پیوند خوبی است!

یک جایزه خوب باید در داوری بی طرفانه باشد و نشان دهد که کسب و کاری که جایزه می دهد قابل اعتماد است. وقتی جایزه ای اعطا می شود، باید صفحه ای آنلاین وجود داشته باشد که برنده بتواند مشتریان خود را به آن پیوند دهد تا نشان دهد که برنده واقعی است. همه برندگان پیوند نمی دهند، اما بسیاری (از جمله Majestic در گذشته) پیوند خواهند داد.

مشتریان شما می توانند منبع خوبی برای پیوندها باشند. بسیاری از ما از مشتریان نظر و استناد می خواهیم. ما با افتخار این موارد را به عنوان مدرک اجتماعی قابل اعتماد بودن خود در سایت خود قرار می دهیم. اما آیا متوجه شده اید که سایت هایی مانند گوگل چگونه به دنبال تایید دایره ای در این موارد هستند؟

شما می توانید آن را در نحوه مدیریت hreflang مشاهده کنید. اگر یک صفحه بگوید که این «صفحه اصلی» (مثلاً) نسخه انگلیسی محتوا است، صفحه فرانسوی باید با ذکر صفحه انگلیسی این موضوع را تأیید کند. به همین ترتیب، افزودن نظرات مشتریان به صفحه شخصی شما عالی است، اما نه به آن خوبی که مشتری در وبلاگ خود نظری از شما بگذارد (و امیدوارم به شما لینک دهد). پس چگونه می توانید به این امر دست یابید؟ یکی از راه‌های انجام این کار این است که مطمئن شوید نقل‌قول‌های نظر مشتری در سایت YOUR فقط از نقل‌قول‌های سایت‌های دیگران آمده است. مردم چیزی شبیه به این را برای بهترین مشتریان خود ارسال می کنند:

لورای عزیز،
با تشکر از نظر خوب شما در مورد حمایت ما در روز گذشته. آیا می خواهید در صفحه اصلی ما برجسته شوید؟ ما به دنبال نقل قول هایی در مورد خود در سایت های شخص ثالث هستیم تا به صفحه اصلی خود اضافه کنیم. من می بینم که شما یک وبلاگ فعال دارید و از خود می پرسیدم که آیا ممکن است کمی در مورد کاری که ما برای شما انجام دادیم صحبت کنید و شاید تصویری از مقاله تمام شده اضافه کنید؟ در عوض، ما یک نقل قول از آن صفحه انتخاب می کنیم و از شما استناد می کنیم.

من موافقم، بسیار متقاعد کننده تر از ایمیل به یک غریبه است. اما این ایده را تقویت نمی کند که دریافت لینک از آن صفحه باعث افزایش اعتماد آن صفحه می شود. اگر من یک پست وبلاگی در مورد پانل های خورشیدی جدید خود بنویسم، اعتماد من به عنوان یک SEO را از نظر خواننده بهبود نمی بخشد.

پس چطور است که این ایده را روی سر آن تغییر دهیم؟ چه برسد به اینکه به جای مشتریان خود برای پیوند به تامین کنندگان خود نگاه کنید. چطور به عنوان یک سئوکار، در مورد پنل های خورشیدی جدیدم بنویسم و ​​سپس به شرکتی که برای نصب آنها استفاده کرده ام مراجعه کنم؟

“لورا عزیز،

من برخی از تصاویر را پست کرده ام و در مورد پنل های خورشیدی که شما روی این URL نصب کرده اید صحبت کرده ام و همچنین چند نقل قول انتخابی اضافه کرد. شما نظرات مشتریان را در صفحه اصلی خود ذکر می کنید، اما وقتی من به دنبال آن بودم، نتوانستم روی آنها کلیک کنم تا صحت آنها را تأیید کنم. ممکن است به شما کمک کند که نقل قول من را درج کنید تا مشتریان بالقوه شما بتوانند صحت این بررسی را تأیید کنند؟»

به نظر من، این مورد قانع‌کننده‌تر برای پیوند خواهد بود. علاوه بر این، پیوند به احتمال زیاد از صفحه اصلی آمده است، زیرا از اعتبار نصب کننده پنل خورشیدی پشتیبانی می کند.

نمایش یک سایت در بین همتایان خود رتبه بالایی دارد

قبلاً در این پست به “Deloitte Fast 50” اشاره کردم. این فهرست سالانه شرکت های فناوری است که بر اساس نرخ رشد آنها رتبه بندی می شود. آنها اشتباه مجله جایزه کوئینز را مرتکب نمی شوند. من هنوز هم می توانم رتبه بندی Majestic در سال 2014 را به صورت آنلاین ببینم. در واقع … آنها مدت زیادی منتظر بودند تا پیوند را دریافت کنند، بنابراین اینجاست!

پیوندی در سال 2014 که هنوز آنلاین است.

ایجاد یک لیست منظم و معتبر می تواند جایگزین قدرتمندی برای تنظیم یک جایزه باشد. برای انجام این کار، به روشی نیاز دارید که مخاطبان شما بتوانند آن را خریداری کنند. یک لیست ذهنی از “10 چاپگر برتر برای دفتر کار خانگی” برای SEO خوب است و شاید یک نقطه در رسانه های اجتماعی باشد، اما برای دریافت پیوند از یکی از افراد در لیست، امتیازدهی باید نشان دهنده اعتماد در همه زمینه ها باشد. اگر قرار است لیست شما قابل اعتماد باشد، افراد حاضر در لیست ارزش دارند که به آن پیوند داده شوند، زیرا باعث افزایش اعتماد کسب و کار آنها می شود.

آخرین پست های دیکسون جونز (همه را ببین)

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور