اشکال زدایی برنامه های زاویه ای: ابزاری که باید بدانید

Angular DevTools یک ابزار عالی برای سریعتر و کارآمدتر توسعه برنامه است. امسال منتشر شد و از برنامه زاویه دار نسخه 9 پشتیبانی می کند. این یک تجسم زیبا از رویدادهای تشخیص تغییر است که در طول تعامل با یک برنامه ایجاد شده است. Profiler یکی دیگر از ویژگیهای کلیدی است که برای آزمایش عملکرد یک برنامه ساخته شده است. هیچ تصویری از تزریق و مسیریابی وابستگی وجود ندارد ، مانند این که در Augury ساخته شده است (ابزار دیگری برای اشکال زدایی برنامه های زاویه ای). اما امیدوارم در به روزرسانی های بعدی ابزار اضافه شود.

تصویر
عکس پروفایل Maksym Mostovyi Hacker Noon

مکسیم مستووی

توسعه دهنده نرم افزار با تخصص در JavaScript ، Angular ، AngularJs ، D3

در این مقاله ، من می خواهم در مورد چگونگی سریع تر و کارآمدتر اشکال زدایی صحبت کنم. زیرا این فرآیند معمولاً بخش بزرگی از توسعه برنامه را می گیرد و گاهی اوقات می تواند به یک کابوس تبدیل شود. مخصوصاً برای کسانی که تازه از چارچوب Angular استفاده کرده اند مفید خواهد بود.

چندین روش وجود دارد که می توان برای اشکال زدایی یک برنامه Angular استفاده کرد ، اما من می خواهم یکی از آنها را که یکی از موارد مورد علاقه من است برجسته کنم.

بهترین ابزار من در این مورد Angular DevTools است که به تازگی منتشر شده است. و در اینجا توضیح خواهم داد که چرا اینقدر خوب است. اما ابتدا به طور مختصر در مورد ابزارها.

امسال منتشر شد و از برنامه زاویه ای پشتیبانی می کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور