استک در حال ساخت پردیس مرکز داده 216 مگاواتی در ویرجینیا است

اپراتور مرکز داده آمریکایی Stack Infrastructure به توسعه یک پردیس بزرگ در Ashburn، ویرجینیای شمالی – محبوب ترین مکان مرکز داده در جهان – خیره شده است.

سایت 80 هکتاری با اسم رمز “NVAL2” در نهایت تا 216 مگاوات برق حیاتی را در سه ساختمان ارائه می دهد که در مجموع نزدیک به 1 میلیون فوت مربع است.

انتظار می رود فاز اول ساخت و ساز در سه ماهه سوم سال 2023 به پایان برسد.

مشتریان ما به دنبال سرعت، مقیاس، کیفیت و مشارکت هستند. برایان کاکس، مدیر عامل Stack، گفت: این پردیس پرچمدار جدید نمونه ای از آن است.

دوبرابر شدن

Stack Infrastructure در دنور، کلرادو مستقر است و طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد – از مراکز داده پوسته برقی و مکان یابی عمده فروشی گرفته تا مجموعه داده های خصوصی.

این مرکز در 10 مکان در سراسر ایالات متحده، از جمله مراکز داده موجود در ویرجینیای شمالی، واقع در اشبرن و شهرستان پرنس ویلیام، کار می کند. دومی در حال گذراندن دومین توسعه خود است، با ظرفیت اضافی که انتظار می رود در پایان سال 2022 آنلاین شود.

تیم هیوز، معاون استراتژی و توسعه در Stack گفت: «تیم توسعه Stack همچنان به استفاده از روابط خود با شرکت‌های آب و برق، مقامات محلی و شرکای توسعه‌دهنده برای ایجاد یک حضور قوی و مقیاس‌پذیر در بازارهای مهمی مانند ویرجینیای شمالی، علیرغم کمبود زمین و نیرو ادامه می‌دهد. .

“تعهد به مشتریان ما، استک را به سمت ایمن سازی سایت های در مقیاس پردیس و اتصالات برقی سوق داده است تا امکان گسترش مستمر مقیاس کننده ها و شرکت ها در بازارهای کلیدی را فراهم کند.”

بر اساس این اطلاعیه، پردیس جدید در Ashburn با برق 100٪ از منابع تجدیدپذیر تامین شده توسط Dominion Energy تامین می شود. Dominion همیشه چشم به چشم اپراتورهای مرکز داده را ندیده است. اعتبار برنامه‌های انرژی تجدیدپذیر آن قبلاً توسط شرکت‌های بزرگ صنعت از جمله Equinix، QTS و مایکروسافت مورد تردید قرار گرفته بود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور