استقرار یک پروژه جنگو در PythonAnywhere – راهنمای راهنما

عکس پروفایل نویسنده

@مهندس قدیمیبرایان

من یک مهندس ژئوتکنیک هستم که از برنامه نویسی و توسعه وب نیز لذت می برم.

هنگامی که من برای اولین بار با جنگو کار خود را شروع کردم ، یکی از چالش برانگیزترین موانعی که با آن روبرو شدم ، استفاده از برنامه من بود. در این آموزش ، من به شما دوستان نشان خواهم داد که چگونه برنامه های Django خود را در PythonAnywhere مستقر کنید و امیدوارم به شما کمک کند تا از خطاهایی که ایجاد کردم جلوگیری کنید.

PythonAnywhere یک ارائه دهنده میزبانی مبتنی بر cloud است که در آن می توانید پروژه جنگو خود را مستقر کنید. بهترین قسمت این است که شروع کار رایگان است و در هر زمان که آماده باشید می توانید آن را ارتقا دهید.

یکی از مواردی که در مورد PythonAnywhere بیشتر از همه دوست داشتم این است که با یک محیط Python که قبلاً برای شما تنظیم شده همراه است و استقرار پروژه شما را آسان تر می کند.

راه اندازی مخزن Github ما

اولین کاری که ما انجام خواهیم داد آماده سازی پروژه خود برای Github است. وارد حساب Github خود شوید و برای ایجاد مخزن جدید روی دکمه جدید کلیک کنید. اطلاعات را پر کنید و روی ایجاد کلیک کنید. وقتی این تنظیم را انجام دادید ، باید پروژه را با استفاده از Git به Github متصل کنیم.

پس از تنظیم مخزن ، این باید به این شکل باشد:

در حال شروع مخزن Git شما

بیایید یک لحظه دنده عوض کنیم. فقط در یک لحظه به Github باز خواهیم گشت. در داخل فهرست کار پروژه شما بر روی دستگاه شما ، این پوشه پروژه های Django شما است ، بنابراین پوشه ای که حاوی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور