استفاده از داده های تولید بدون نقاب برای آزمایش شما را در معرض نقض داده قرار می دهد

عکس پروفایل نویسنده

@پیش نویسDATPROF

ما ابزارهای مدیریت داده های آزمون را برای پوشاندن داده ها و تهیه آسان داده های آزمون ایجاد می کنیم.

هنگامی که اطلاعات بدون مجوز قابل دسترسی است ، ما در مورد نقض داده صحبت می کنیم. نقض داده ها می تواند به مصرف کنندگان و مشاغل آسیب برساند. قوانین و مقرراتی مانند GDPR ، PCI و HIPAA برای حمایت از مصرف کنندگان وضع شده است
از داده های آنها به طور غیرقانونی استفاده می شود آنها سازمانها را ملزم به گرفتن می کنند
اقدامات امنیتی و ارزیابی مجدد رویه های حریم خصوصی ، بنابراین داده های مصرف کننده ای که آنها استفاده و ذخیره می کنند به درستی محافظت می شود.

خطرات داخلی

عدم ایمن سازی صحیح داده ها ، هر سازمانی با رعایت نکردن قوانین حریم خصوصی داده ها ، قرار گرفتن اطلاعات حساس به حریم خصوصی در برابر کاربران غیرمجاز ، از دست دادن تصویر به دلیل تبلیغات بد هنگام لو رفتن داده ها و غیره ، به همین دلیل است که حفاظت از داده ها باید برقرار باشد.

در وهله اول ، سازمان ها سعی می کنند از داده ها در برابر خطرات خارجی مانند هکرها و سارقان محافظت کنند. با این حال ، گزارش تحقیقات نقض داده های سال 2020 توسط Verizon نشان می دهد که 30 درصد از نقض داده ها
درگیر بازیگران داخلی بود. در 22٪ موارد ، خطاها رویدادهای علی و 8٪ موارد سو mis استفاده کاربران مجاز بوده است. این اعداد نشان می دهد که نه تنها خارجی بلکه داخلی نیز خطرات قابل توجهی در نقض داده ها دارد. با مدیریت صحیح داده های شما ، باید خطرات را کاهش داده و آنها را کاهش داد.

خطر داده های آزمون

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور