استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها برای رشد بدون مانع تجارت

عکس پروفایل نویسنده

@15ریتوراج سنگار

The Startup Guy با سر بازاریابی دیجیتال.

اگر در سال 2020 خیلی به تجزیه و تحلیل فکر نکرده اید ، نگران نباشید. اگرچه شما باید مدت ها قبل آن را مستقر می کردید ، دوره پس از همه گیری به شما امکان می دهد از تجزیه و تحلیل داده ها استفاده خوبی کنید ، زیرا اکثر مشاغل در حال برنامه ریزی برای شروع دوباره ، دقیقا با پاک کردن تخته سنگ هستند. کلوپ با دامنه انباشت Big Data ، تجزیه و تحلیل نقش اصلی را در هنگام رشد کسب و کار ایفا می کند.

همچنین بیان اینکه کسب و کارها ناشنوا و نابینا می شوند بدون داشتن مجموعه داده های عملی یا تجزیه و تحلیل برای اعتماد به آنها ، کار اشتباهی نخواهد بود. علاوه بر این ، در صورت عدم تجزیه و تحلیل ، بینش ارزشمندی برای کار وجود ندارد و تصمیم گیری پاداش دهنده و حتی فعالانه برای مشاغل دشوار است.

نقش تجزیه و تحلیل داده ها به طور خلاصه

هر مشاغل ، صرف نظر از اندازه و گستردگی ، برای پیشرفت به پشتیبانی از تجزیه و تحلیل داده ها نیاز دارند. با بهره گیری از دیدگاه تحلیلی ، شناسایی نیازهای مشتری ، عوامل تأثیرگذار روی خط اصلی ، موضوع شخصی سازی محتوا ، استدلال آماری ، زمینه های محصول و خدمات و سایر جنبه های مربوطه برای یک شرکت آسان تر می شود. این انعطاف پذیری بسته به بخشی که شما را دوست دارد محدود نمی شود.

با شروع از تجارت الکترونیک تا سرگرمی ، تجزیه و تحلیل داده یکی از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور