استراتژی هوش تجاری: 5 گام آسان برای موثرتر کردن آن

هوش تجاری همه چیز در مورد جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، اتخاذ تصمیمات معنادار و استفاده از آن برای تصمیم گیری بهتر است. اما دستیابی به مزایای BI فراتر از پیاده سازی فناوری و جمع آوری داده است. اگر سازمان شما در حال یافتن راه حل های BI بدون هیچ استراتژی است، وقت آن رسیده است که بازی خود را تغییر دهید. در اینجا راه‌هایی برای پیاده‌سازی و ساختن استراتژی هوش تجاری شما بیشتر از کاغذبازی وجود دارد: در اینجا پنج مرحله برای بدست آوردن نقشه راه هوش تجاری وجود دارد: تمرکز بر اهداف بلندمدت تجاری: ایجاد یک نقشه راه قابل دستیابی. KPI های مهمی را تنظیم کنید که عملکرد را نشان می دهد.

تصویر
عکس پروفایل AlphaBOLD Hacker Noon

آلفابولد

با استفاده از پشته فناوری که در سراسر سیلوهای تجاری گسترده می شود، به کسب و کار خود چشم اندازی پر جنب و جوش بدهید.

ما در دنیایی زندگی می کنیم که کلان داده در همه جا وجود دارد، و اگر به هر نحوی حضور آنلاین داشته باشید (خواه آن را بشناسید یا داشته باشید، شما بخشی ثابت آن هستید.
نه!). بنابراین، اگر می خواهید نسبت به رقبای خود برتری داشته باشید و ضرر آنها را به سود خود تبدیل کنید، هوش تجاری دیگر گزینه ای برای شما نیست.

هوش تجاری همه چیز در مورد جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، اتخاذ تصمیمات معنادار و استفاده از آن برای تصمیم گیری بهتر است.

اما دستیابی به مزایای BI فراتر از پیاده سازی کسب و کار است
فناوری اطلاعات و جمع آوری داده ها اگر یک تجارت قوی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور