حضور در رسانه های اجتماعی ابزار قدرتمندی است که صدای برند شما را در واقعیت روزمره مشتریان و مشتریان بالقوه شما پیاده می کند. اگر آنها را به خوبی سرگرم کنید، آنها شما را دنبال می کنند، محتوای شما را دوباره منتشر می کنند، شما را تگ می کنند و/یا شما را به دوستان خود توصیه می کنند. هرگز فراموش نکنید که مشتریان فعلی خود را برای پیوستن به شبکه های اجتماعی خود دعوت کنید! مشتریان شما از قبل شما را دوست دارند، بنابراین هزینه جذب فالوور کم خواهد بود. مطمئن شوید که پیوندهای رسانه های اجتماعی خود را در همه جا بگذارید! فراموش نکنید که مشتری خود را بر منیت برندتان ترجیح دهید!