استاربرد در مرکز داده کسب و کار Vertiv | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، Starboard Value موقعیت قابل توجهی را در شرکت Vertiv Holdings ایجاد کرده است، زیرا شرکت دیگری که از طریق یک معامله چک سفید به سهام عمومی تبدیل شده است، به هدفی برای فعالیت تبدیل شده است.

این افراد که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که اعتقاد بر این است که Starboard برای بهبودهای عملیاتی در تامین کننده تجهیزات و خدمات برای مراکز داده تلاش می کند.

به گفته مردم، صندوق تامینی مستقر در نیویورک با رهبری Vertiv مذاکره کرده است و به نظر می رسد از تمرکز آن بر بهبود سودآوری تحت ریاست دیوید کوت و جووردانو آلبرتازی، که سال آینده به عنوان مدیر اجرایی شرکت خواهند کرد، حمایت می کند.

به گفته مردم، انتظار می‌رود جف اسمیت، مدیر اجرایی Starboard، در مورد سرمایه‌گذاری جدید در کنفرانس سرمایه‌گذاران سرمایه‌گذاری برای کودکان در تورنتو در روز پنجشنبه بحث کند.

سهام ورتیو در معاملات پیش از بازار روز پنجشنبه تا 11 درصد افزایش یافت. ارزش بازاری شرکت مستقر در کلمبوس اوهایو در حدود 4.3 میلیارد دلار است.

نمایندگان Starboard و Vertiv بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

Vertiv با بودجه SPAC به هدف فعال تبدیل می شود

ناظران صنعت حدس می‌زنند که شرکت‌هایی که از طریق شرکت‌های خرید با اهداف ویژه (SPAC) وارد بورس شده‌اند، به طور فزاینده‌ای مورد هدف فعالان قرار می‌گیرند، زیرا آنها مشکلاتی دارند که ممکن است سرمایه‌گذاران عرضه اولیه عمومی سنتی را منصرف کند، مانند مسائل حاکمیتی یا ریسک‌های نظارتی.

این حداقل دومین باری خواهد بود که یک سرمایه گذار فعال برجسته جانشین یک SPAC را هدف قرار می دهد. در اوایل سال جاری، نقطه سوم Dan Loeb شروع به فشار بر Cano Health Inc برای کشف فروش کرد.

Vertiv که قبلاً بخشی از شرکت امرسون الکتریک بود، در سال 2020 از طریق ادغام با یک SPAC که توسط Goldman Sachs Group Inc. و توسط Cote رهبری می شد، که قبلاً مدیرعامل Honeywell International Inc. و TRW Inc.

سهام این شرکت در سال جاری تا چهارشنبه 54 درصد کاهش یافته بود، در میان کاهش هزینه‌های مراکز داده، هزینه‌های بالاتر و مشکلات زنجیره تامین. در این ماه، Vertiv پیش‌بینی سود خود را برای سه ماهه چهارم کاهش داد، عمدتاً به دلیل باد مخالف ارز.

Vertiv از Salesforce و Splunk Into Starboard’s Crosshairs پیروی می کند

Starboard در سال‌های اخیر تغییراتی را در چندین شرکت مطرح انجام داده است. این هفته، این شرکت موقعیت‌های جدیدی را در Salesforce Inc. و Splunk Inc. منتشر کرد که معتقد است هر دوی آنها می‌توانند بهبود عملیاتی داشته باشند.

اسمیت در کنفرانسی در نیویورک سه‌شنبه گفت او همچنین معتقد است که Splunk Inc ممکن است یک هدف جذاب برای تصاحب خریداران استراتژیک و مالی باشد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور