ارتقاء داده های SEO خود را • Yoast

در Yoast HQ، ما وظیفه خود را انجام می دهیم تا وب سایت های شما مانند ساعت کار کنند. یکی از مواردی که ما روی آن کار می کنیم، بهینه سازی افزونه Yoast SEO برای استفاده از منابع کمتر است. این کمک می کند تا سایت شما سریعتر و کارآمدتر شود. در Yoast SEO 19.11، ما این کار را با ساده سازی پایگاه داده شما انجام می دهیم.

بهینه سازی داده های SEO بهبود یافته است

از شما می‌خواهیم به Yoast SEO اجازه دهید داده‌های وب‌سایت شما را فهرست‌بندی کند تا بتوانیم فوراً دست به کار شویم. داده‌هایی که ایندکس می‌کنیم در یک جدول ویژه در پایگاه داده شما قرار می‌گیرد، که تمام اطلاعاتی را که ممکن است از منظر SEO به آن نیاز داشته باشیم ذخیره می‌کند. ما از این برای درک سایت شما و انجام سریعتر فرآیندهای پشت صحنه استفاده می کنیم.

در این نسخه، ما در حال بهبود پایگاه داده و فرآیند اساسی برای تعیین نحوه پر کردن جدول ویژه هستیم. در برخی موارد، جدول ممکن است حاوی چیزهایی باشد که نباید در پایگاه داده ختم شوند. این می تواند باعث شود پایگاه داده گسترده تر از آنچه که باید باشد و منجر به کندتر شدن پاسخ سرور شود. ما اکنون این را تسریع کرده ایم.

در Yoast SEO 19.11، ما تلاش زیادی کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که فقط چیزهایی که باید در پایگاه داده به پایان برسند، در پایگاه داده قرار می گیرند. ما همچنین در حال پاکسازی پایگاه داده و حذف اضافات سرگردان هستیم.

برای کمک به مدیریت پایگاه داده خود، یک دستور WP-CLI برای پاک کردن داده های استفاده نشده از جداول پایگاه داده سفارشی خود اضافه کرده ایم: wp yoast cleanup. به علاوه، ما را اضافه کرده ایم wpseo_indexable_excluded_taxonomies فیلتری برای حذف دستی طبقه بندی ها از نمایه سازی.

اکنون به Yoast SEO 19.11 به روز کنید!

Yoast SEO 19.11 آماده دانلود است. در این نسخه، ما عمدتاً روی بهبود استفاده از پایگاه داده و تنظیم دقیق نحوه مدیریت داده‌های SEO که ایندکس می‌کنیم کار کرده‌ایم. پایگاه داده شما اکنون باید نازکتر باشد – آن را سریعتر و کارآمدتر می کند. به روز رسانی مبارک!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور