ادغام هوش مصنوعی در نقشه برداری از داده ها برای ایجاد تصمیم گیری در مشاغل

عکس پروفایل نویسنده

@مولیک-کوتاکماولیک کوتاک

مشاور بازاریابی دیجیتال | جستجوگرها | شبکه های اجتماعی | تولید سرب | رشد هکر هند.

قبل از تجزیه و تحلیل تعداد زیادی از داده ها ، شرکت ها باید آنها را به گونه ای همگن کنند که در دسترس و در دسترس تصمیم گیرندگان قرار گیرد. در حال حاضر ، داده ها از منابع بسیاری تهیه می شوند و هر منبع خاص می تواند نقاط داده مشابه را به روش های مختلف تعریف کند. برای مثال بگویید ، فیلد ایالت در یک سیستم منبع ممکن است “Illinois” را نشان دهد اما مقصد آن را “IL” نشان می دهد.

در چنین مواردی ، نقشه برداری از داده ها نقش مهمی دارد. این به کاربران تجاری کمک می کند تا تفاوت بین دو سیستم یا مدل داده را از بین ببرند ، به طوری که وقتی داده ها از یک منبع منتقل می شوند ، در مقصد بسیار دقیق و قابل استفاده باقی می مانند. اساساً ، نقشه برداری داده ها فرآیند اتصال یک قسمت داده (از یک منبع) به یک قسمت داده (منبع دیگر) است. این پتانسیل خطاها را کاهش می دهد ، کاربران را قادر به استاندارد سازی داده ها می کند و درک داده ها را از طریق همبستگی با آنها آسان می کند.

برای مدت زمان طولانی ، نقشه برداری از داده ها برای بیشتر شرکت ها یک کار مشترک تجاری بوده است. اما با افزایش میزان داده ها و منابع ، روند نقشه برداری داده ها بسیار پیچیده شده و برای عملی شدن آن برای مجموعه های بزرگ داده ، به ابزارهای بسیار خودکار نیاز دارد.

مزایای تجاری نقشه برداری داده ها

داده ها…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور