اجلاس هوش مصنوعی نیویورک: نظر سوئیس در مورد تحول دیجیتال در خودرو

تحول دیجیتال در بخش خودرو به خوبی در حال انجام است، جایی که هوش مصنوعی نسبت ضرر را در صنعت بهبود می بخشد و به جلوگیری از ادعاهای جدید بیمه کمک می کند.

آمیت آرورا، معاون شرکت بیمه اتکایی Swiss Re، گفت: همه چیز از مدیریت ناوگان وسایل نقلیه گرفته تا اطمینان دادن به دلالان مبنی بر اینکه آسیب خودرو به سرعت تعمیر خواهد شد، از فناوری‌های هوش مصنوعی مانند بینایی کامپیوتر سود برده است.

برای رانندگان، فناوری‌های متصل که از اتوماسیون هوشمند برای سهولت ناوبری و شناسایی خطرات استفاده می‌کنند، ایمنی و راحتی در جاده را نیز بهبود بخشیده‌اند.

این روند مورد توجه سوئیس ری و سایر شرکت‌های بیمه خودرو است، زیرا هزینه پرداخت خسارت در حال افزایش است، و بنابراین مستقیماً بر روی بیمه نامه‌های خودروی مشاغل برای بیمه‌گران اتکایی مانند سوئیس ری تأثیر می‌گذارد.

تصادفات 4.7 درصد افزایش یافت (تکرار خسارت 4 درصد افزایش یافت، زیان های متحمل شده حدود 10 درصد افزایش یافت و در نتیجه حق بیمه کلی 6.6 درصد افزایش یافت) – طی دوره 2017 تا 2019، آرورا گفت، اگرچه این روند در سال گذشته تا حدودی معکوس شد. به دلیل این همه گیری، خودروهای کمتری در جاده ها تردد می کنند. من

تکنیک‌هایی مانند یادگیری انتقال – که از مهارت‌های هوش مصنوعی به دست آمده برای موارد استفاده متفاوت استفاده می‌کند – شبکه‌های عصبی و رگرسیون لجستیک به بیمه‌گران کمک کرده است تا تشخیص دهند که آیا خودروهای آسیب‌دیده باید قبل از اقدام به تعمیر حذف شوند یا خیر.

«اطلاعات دریافت شده [on whether a car can be repaired] در ابتدا معمولاً مقدماتی است – بیمه‌گذار که می‌گوید چیزی آسیب دیده است و مقدار مشخصی ضربه به سر راننده وارد شده است، بنابراین ممکن است خطر گزارش کم یا بیش از حد وجود داشته باشد. «مراکز تماس در تلاش هستند [make the decision] در مورد اینکه آیا این یک ضرر کلی است.

پتانسیل هوش مصنوعی در بیمه خودرو بیشتر خواهد شد، زیرا رانندگان بیشتری به خودروهای متصل دست می زنند.

امروزه این موارد سهم پایینی از کل مطالبات را به خود اختصاص می‌دهند، اما به بیمه‌گران این امکان را داده‌اند تا ارزیابی‌های هوش مصنوعی را در زمان واقعی از داده‌های تصادف از وسیله نقلیه انجام دهند، که در ترکیب با عکس‌های مشتری به پیش‌بینی شدت آسیب کمک می‌کند و تعیین می‌کند کدام قسمت‌ها باید تعمیر شوند.

می توان بلافاصله به تخمین هزینه تعمیرات دسترسی پیدا کرد و با ضرر ناشی از اسقاط وسیله نقلیه، یا امکان تسویه نقدی با بیمه گذاران که به آنها اجازه می دهد خودرو را نگه دارند و بخشی از زیان مالی را برای بیمه گر جبران کنند، سنجید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور