اتومبیل های برقی: آینده چه انتظاراتی دارد؟ باتری بهتر و شارژ بی سیم

عکس پروفایل قطعات Geek Hacker Noon

@پاره پارهقطعات گیک

Parts Geek انبار آنلاین قطعات خودرو شما برای رقابتی ترین قیمت قطعات داخلی و واردات خودرو است

در اواخر قرن نوزدهم ، فرانسه و انگلستان از اولین کسانی بودند که ماشین های الکتریکی را می پذیرفتند ، رانندگان مرفه از آنها برای سفرهای کوتاه در شهر استفاده می کردند. با این وجود در اوایل قرن بیستم ، کشف ذخایر قابل توجه نفت و گسترش شبکه های جاده ای از جذابیت وسایل نقلیه الکتریکی به نفع بنزین کاسته بود. اکنون ، با گذشت بیش از صد سال ، اتومبیل های سوخت فسیلی همچنان بر فروش جهانی تسلط دارند ، اما نشانه های امیدوار کننده ای وجود دارد که نشان می دهد 2021 آینده ای الکتریکی و پاک تر را رقم خواهد زد.

سال گذشته ، نروژ ، کشوری که ثروت خود را با استفاده از سوخت های فسیلی بنا کرد ، اولین بار در جهان شد که تعداد اتومبیل های برقی بیشتر از اتومبیل های دارای سوخت فسیلی یا موتورهای هیبریدی به فروش می رسد. وسایل نقلیه الکتریکی (EV) چیزی بیش از 54٪ از فروش اتومبیل های جدید را به خود اختصاص داده اند – یک رکورد جهانی و افزایش چشمگیر نسبت به 1٪ یک دهه قبل. در حالی که نروژ هنوز راهی برای انجام دارد ، اما به نظر می رسد که در مسیر درست تحقق هدف خود در سال 2016 ممنوعیت فروش وسایل نقلیه موتور احتراق داخلی تا سال 2025 قرار دارد.

در حالی که قانون گذاران در سراسر جهان به دنبال راه هایی برای بازگرداندن اقتصاد خود به دنبال بیماری همه گیر COVID-19 هستند ، پیشرفت نروژ نشان می دهد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور