ابزار رایگان بهینه سازی محتوا AI توسط MarketMuse

MarketMuse به تازگی نسخه رایگان ابزار پیشرفته نوشتن محتوا با هوش مصنوعی خود را منتشر کرده است. این ابزار فرآیند ایجاد محتوا را به صورت خودکار انجام می دهد تا تیم بتواند روی محتوا تمرکز کند و همچنین بینش هایی را برای کمک بهینه سازی محتوا قبل از انتشار به جای اصلاح آن پس از انتشار ارائه می دهد.

برنامه ریزی و بهینه سازی محتوا AI

موزه به عنوان شخصی تعریف می شود که به هنرمند الهام می بخشد و هنرمند را برای خلق آثار بزرگ ترغیب می کند.

MarketMuse که به درستی نامیده می شود ، یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است که از ابتدا تا انتها پایه و پشتیبانی جریان کار استراتژی ایجاد محتوا را فراهم می کند.

MarketMuse نه تنها ابزارهایی را ارائه می دهد که به توسعه موضوعات و خلاصه مطالب کمک می کند ، بلکه یادگیری ماشینی و تحقیق و بینش مبتنی بر هوش مصنوعی شامل تجزیه و تحلیل موضوع و بینش های مرتبط با قصد جستجو را نیز ارائه می دهد.

تجربه دست اول با MarketMuse

نسخه رایگان MarketMuse مشابه نسخه پولی است. نسخه رایگان شامل ویژگی های اصلی MarketMuse است. بزرگترین تفاوت در ویژگی های اصلی مقیاس است. نسخه پولی می تواند بر درخواست های بیشتری تمرکز کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

من از کاربر نسخه پولی MarketMuse درخواست بازخورد کردم و این همان چیزی است که آنها گفتند:

بازاریاب تمام وقت وابسته و بنیانگذار ردیاب رتبه Link Link Tracker Pro ، Israel Gaudette ، تجربه حرفه ای خود را با استفاده از MarketMuse به اشتراک گذاشت.

“MarketMuse به دلیل کیفیت داده های آن ، برای من تغییر دهنده بازی بوده است.

در سال 2020 ، گوگل پیشرفت های فوق العاده ای در الگوریتم خود انجام داد و اکنون می تواند کیفیت محتوای بهتر و ارتباط جستجوهای جستجو با صفحات وب را تشخیص دهد.

این جایی است که MarketMuse واقعاً مفید است زیرا به شما کمک می کند تا همه موضوعات مهمی را که باید برای کلمه کلیدی مورد نظر خود ذکر کنید کشف کنید ، و محتوای خود را از نظر اطلاعات ارائه شده ارزشمندترین کنید.

به نظر من ، MarketMuse برای همه مشاغلی که در حال بازاریابی محتوا هستند مفید است.

با استفاده از MarketMuse ، می توانید محتوای عمیقی ایجاد کنید که برای خوانندگان ارزشمند باشد و معتبر تلقی شود.

من از MarketMuse به عنوان آزمایشی در یکی از سایت هایم استفاده کردم و ترافیک ارگانیک من در کمتر از 6 ماه 400 درصد افزایش یافت. ”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

تصاویری از معیارهای ترافیک پس از استفاده از MarketMuse افزایش می یابد

نمودار نشان می دهد که چگونه MarketMuse ترافیک جستجو را در سایت خود افزایش داده است

“اکنون MarketMuse بخشی از SOP (روش عملیاتی استاندارد) من است.”

MarketMuse این توضیح را در مورد آنچه از آن انتظار می رود ارائه داد:

“به MarketMuse بگویید که می خواهید درباره چه چیزی بنویسید و این تحقیق را برای شما انجام می دهد. با تجزیه و تحلیل هزاران صفحه در مورد آن موضوع ، لیستی از موضوعات مرتبط از لحاظ معنایی را باز می گرداند تا در مقاله شما مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین لیستی از سوالات مرتبط را ارائه می دهد که باید به آنها پاسخ دهید.

علاوه بر این ، محتوای سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند و پیوندهای داخلی مناسب و لنگر متن را پیشنهاد می کند ، و شما را قادر می سازد تا با هر قطعه ای که می نویسید ، خوشه ای از محتوا ایجاد کنید.

راه حل هوش مصنوعی MarketMuse هزاران صفحه را در یک موضوع معین تجزیه و تحلیل کرده و از قابلیت های تجزیه و تحلیل معنایی اختصاصی آن استفاده می کند تا به شما نشان دهد که نوشتن مانند یک متخصص در یک موضوع معین به چه معناست.

داده های موجود در مدل موضوعی MarketMuse به شما کمک می کند تا موضوعات و شکاف های ضروری در محتوای رقبای خود را شناسایی کنید تا بتوانید محتوای معتبر و متمایز بنویسید. “

نسخه رایگان MarketMuse

نسخه رایگان MarketMuse محصول آنها طوری طراحی شده است که برای سایتهای کوچکتر مفید باشد. عملکرد اساساً همان نسخه پولی است که درخواستهای بیشتری را برای کار ارائه می دهد.

نسخه رایگان MarketMuse این برنامه های اولیه را ارائه می دهد:

  • بهینه سازی کنید
  • وصل کنید
  • رقابت کنید
  • پژوهش
  • سوالات

کاربران نسخه رایگان ماهانه 35 درخواست برای اجرای برنامه ها و بهینه سازی محتوای خود قبل از انتشار دریافت می کنند.

با توجه به MarketMuse:

“کسانی که از بسته رایگان ما استفاده می کنند ، می توانند با اطمینان از موارد زیر کیفیت مقاله های منتخب را هر ماه بهبود بخشند:

  • آنها به سوالات مناسب پاسخ می دهند
  • شناسایی پیوندهای مناسب
  • پوشش موضوعات مناسب قبل از انتشار. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

آیا باید نسخه رایگان MarketMuse را امتحان کنید؟

برخی از ابزارهای بهینه سازی محتوا وجود دارند که ادعا می کنند محتوا را بهینه می کنند ، اما همه آنها یک تجزیه و تحلیل ساده از نتایج جستجو شامل داده های آماری در مورد استفاده از کلمات کلیدی وب سایت های دارای رتبه برتر است. این یادگیری ماشین نیست این AI نیست.

MarketMuse به کمک خودکار کل فرآیند ایجاد محتوا با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی که توسط دانشمندان داده و مهندسان کامپیوتر و متخصصان SEO ایجاد شده است.

MarketMuse مورد استفاده و اعتماد سازمان های برتر مانند The Motley Fool و Discover قرار می گیرد.

دو سال پیش تصور نمی شد که این سطح از بهینه سازی محتوا به صورت رایگان در دسترس باشد.

آیا ناشر کوچکی باید شانس بیاورد و MarketMuse را امتحان کند؟

به نظر می رسد پاسخ بدیهی است.

استناد

MarketMuse Free در اینجا موجود است

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور