ابر شناور مش سرویس مدیریت شده را ارائه می دهد

آیا آماده مش سرویس SaaS هستید؟ Buoyant ، شرکت راه اندازی پشت شبکه خدمات متمرکز بر Kubernetes ، Linkerd ، اکنون سرویس مش را به عنوان سرویس ارائه می دهد.

در دنیای ابر بومی تقریباً پذیرفته شده است که اگر قصد استفاده از کانتینر را دارید ، ایده خوبی است که برای کمک به مقابله با پیچیدگی اضافه شده ای که ظروف ، ریز سرویس ها و سایر فناوری های بومی ابری ایجاد می کنند ، یک شبکه سرویس مستقر کنید. میز.

مشکلی که وجود دارد این است که مش های خدماتی خود پیچیده هستند و برای راه اندازی و کار نیاز به تخصص خاصی دارند. این حتی شامل Linkerd ، یک شبکه سرویس است که برای سهولت استفاده طراحی شده است. این امر باعث شده Buoyant مستقر در سانفرانسیسکو ، Buoyant Cloud را معرفی کند ، نرم افزاری به عنوان رویکرد سرویس (SaaS) برای مش سرویس که بسیاری از پیچیدگی ها را برای اپراتورها از بین می برد.

ویلیام مورگان ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Buoyant ، به DCK گفت: “بازار مشبک خدمات با پیچیدگی و مهندسی بیش از حد همراه است و Linkerd از این لحاظ در این بازار بسیار منحصر به فرد است.” “کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که دو برابر عمل کنیم. ما Linkerd را به ساده ترین شکل ممکن برای شما آماده کرده ایم ، اما نرم افزار عملیاتی مهم نیست ، مهم نیست که این نرم افزار چقدر ساده باشد. کاری که ما می خواهیم انجام دهیم اساساً شانه زدن به بار عملیاتی برای شما تا آنجا که ممکن است ، و اساساً هدف آن “Buoyant Cloud” است. “

هر دو Google Cloud Platform و IBM Cloud Istio (بدون شک محبوب ترین سرویس سرویس) را به عنوان یک سرویس مدیریت شده ارائه می دهند ، اما این ارائه ها فقط به ابرهای مربوطه محدود می شوند.

از طرف دیگر ، Buoyant Cloud در هر مکانی که یک سازمان خوشه ای در اختیار داشته باشد ، چه در محیط و چه در چندین ابر در دسترس است. تمام آنچه لازم است این است که کاربر Linkerd را به خوشه نصب کرده و سپس آن نمونه را به سرویس متصل کند. پس از آن Buoyant Cloud با استفاده از قابلیت پسوند Linkerd که در مارس با انتشار نسخه 2.10 اضافه شد ، به عنوان برنامه توسعه یافته Linkerd موجود عمل می کند.

مورگان گفت: “ما نمی توانیم Linkerd را برای شما به طور كامل میزبانی كنیم.” “من خیلی دوست دارم این کار را انجام دهم ، اما متأسفانه ماهیت مش سرویس مستلزم آن است که Linkerd روی خوشه شما باشد ، زیرا ما باید تا آنجا که ممکن است به کد برنامه شما نزدیک باشیم.”

وی افزود که توسعه دهندگان در Buoyant امیدوارند که در نهایت بتوانند Linkerd را روی خوشه های کاربران مستقیماً از سرویس ابری نصب کنند تا بار بیشتری را از دوش تیم های DevOps و مدیران سیستم ها بردارند.

آنچه Cloud Buoyant ارائه می دهد

به گفته Buoyant ، پس از ثبت خوشه ها با ابر نامدار خود ، بیشتر کارهایی را که برای حفظ و نگهداری مش سرویس لازم است انجام می دهد و کارگران DevOps را به جای صرف وقت برای نگه داشتن مش سرویس ، روی کارهای خود متمرکز می کنند ( و از این رو زیرساخت های Kubernetes آنها) عملیاتی است.

این سرویس به طور مداوم سلامت استقرار Linkerd را ارزیابی و تأیید می کند ، مشکلات احتمالی را پیش از موعد مشخص می کند ، همچنین به کاربران کمک می کند نسخه های مش سرویس و چرخه های زندگی را در غلاف ها ، پروکسی ها و خوشه ها با شناسایی ناسازگاری های صفحه داده و نسخه و شبکه “بررسی عقل” کنترل کنند. نصب و ارتقا می یابد. داشبورد آن بدون توجه به اینکه از چند خوشه استفاده شده است ، نمای کاملی از کل مش را ارائه می دهد.

علاوه بر این ، Buoyant Cloud شامل مجموعه ای از ابزارها با هدف مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SRE) است که در بالای Linkerd ساخته می شود ، از جمله اهداف سطح خدمات ، ردیابی متریک طلایی حجم کار و پیگیری تغییر ، به سازمانهای مستقر در Kubernetes اجازه می دهد تا یک امن ، قابل اعتماد ایجاد کنند و سکوی قابل مشاهده

از همه مهمتر ، برای بسیاری از مشتریان ، مورگان گفت ، پشتیبانی چند طبقه ای است که همراه با اشتراک های پولی است.

وی گفت: “دسترسی به پشتیبانی انسانی را در صورت نیاز به شما آسان می كنیم.” “اگر شما یک مشتری سازمانی هستید و به بیدار شدن از ساعت 3 صبح احتیاج دارید ، دکمه ای را می توانید فشار دهید که انسان را احضار می کند. اگر فقط یک شرکت نوپا هستید که به نوعی اطمینان آرام تر نیاز دارید ، موارد دیگری وجود دارد مکانیزم هایی برای دریافت پشتیبانی از انسان در صورت نیاز. “

مورگان افزود: “از نظر من ، این همه جزئی از یک چیز است: ما می خواهیم به شما توانایی کار با Linkerd را با اطمینان بدهیم.”

یک بتا آماده برای تولید

به گفته مورگان ، اگرچه Buoyant Cloud به طور رسمی نسخه بتا نامیده می شود ، اما این به این معنی نیست که این سرویس برای رسیدگی به بارهای مهم برای ماموریت آماده نیست.

وی گفت: “ما مشتریانی داریم كه امروز از این استفاده می كنند و برای زیرساخت های حیاتی خود به آن تكیه می كنند ، بنابراین كمتر به” ما فكر نمی كنیم برای زمان اصلی آماده باشد “و بیشتر به اندازه مجموعه ویژگی ها می پردازیم.”

وی افزود: “آنچه امروز در دسترس است یک گام مهم است ، اما فقط اولین قدم به سوی یک نهاد کاملاً مدیریت شده است.” “من نمی خواستم بیرون بیایم و بگویم ،” هی ، ما می توانیم Linkerd را مدیریت كنیم ، مشكل حل شد! ” طراحی بتا بیشتر بازتابی است که ما هنوز باید برخی از کارهای سنگین را انجام دهیم تا به نقطه ای برسیم که بتوانیم واقعاً Linkerd را به صورت کاملاً خودکار برای شما ارتقا دهیم یا حتی آن را به صورت کاملاً خودکار برای شما نصب کنیم. “

Cloud Buoyant با چهار سطح خدمات ، از جمله لایه رایگان “Community” در دسترس است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور