ابر، داده ها و اعتراضات سیاسی، اجلاس AWS 2022 را مشخص می کند | دانش مرکز داده

یک روز غیرمنتظره در مرکز جاویتس بود. آنچه با تغییر ناگهانی در ترکیب اصلی در اجلاس AWS در نیویورک آغاز شد، با موجی از معترضان که روند کار را مختل کردند، خاتمه یافت.

ورنر فوگلز مدیر ارشد فناوری برای ارائه سخنرانی افتتاحیه در این رویداد رزرو شده بود، اما مارتین بیبی، مدافع اصلی توسعه دهنده خدمات وب آمازون (AWS) به جای آن روی صحنه رفت. سپس اعلام شد که ووگلز از اجلاس مریض شده است و بیبی وارد عمل شده است و منجر به کاهش معمول خدمات و منابع در اختیار ارائه‌دهنده ابر شد. بیبی گفت: “ما 84 منطقه در دسترس در 26 منطقه جغرافیایی داریم.”

ارائه او شامل یادداشت هایی در مورد سرمایه گذاری آمازون در انرژی های تجدیدپذیر بود که تقریباً 16 گیگاوات آن از منابعی مانند پروژه های خورشیدی و بادی در 19 کشور است. بیبی همچنین در مورد اینکه چگونه میراث اختراعات اولیه بر نوآوری های آینده تأثیر می گذارد، اشاره کرد که چگونه عرض خطوط راه آهن به عاملی در توسعه تقویت کننده های موشکی برای سفرهای فضایی تبدیل شد، زیرا موشک ها باید توسط راه آهن جابجا می شدند. او گفت: «تصمیم‌هایی که در گذشته می‌گیرید، برای مدت طولانی به روش‌های جالب توجه شما را حفظ می‌کند. “محدودیت های تجاری می تواند به تصمیماتی که سال ها قبل گرفته اید بازگردد.”

Beeby آن را به تصمیماتی که شرکت‌ها در مورد ابر می‌گیرند مربوط می‌کند، که ممکن است تأثیر بلندمدتی بر برنامه‌های آینده داشته باشد. او همچنین بحث کرد که چگونه جریان رو به رشد داده های تولید شده توسط سیستم ها، گاهی اوقات در ترابایت و پتابایت داده، می تواند از طریق منابع ابری پردازش شود. بیبی گفت: «کلاد روش انجام تجارت ما را تغییر داده است، روشی که می‌توانیم مقادیر زیادی اطلاعات را ذخیره کنیم.

اولین ساعت کامل سخنرانی تقریباً به درستی انجام شد، از جمله بحث بیشتر در مورد استراتژی داده، مقیاس پذیری، انعطاف پذیری و امنیت. بیبی گفت: “ما می خواهیم تلاش کنیم تا به سازمانی مبتنی بر داده تبدیل شویم.”

معترضان در نشست AWS اقدام می کنند

همه چیز زمانی تغییر کرد که معترضان در 30 دقیقه پایانی سخنرانی اصلی وارد عمل شدند.

در بحبوحه بحث بیبی در مورد یادگیری ماشینی، یک معترض مستقیماً پشت سر من ایستاد، آنقدر نزدیک که احساس کردم در حالی که بلند می شد، شانه راستم را مسواک زد.

“چه زمانی آمازون به هزاران نفر از مردمی که خواستار توقف سودآوری خدمات وب آمازون از خشونت در سراسر جهان هستند، پاسخ خواهد داد؟” معترض فریاد زد. پلت فرم شما به پلیس نژادپرستانه، اخراج دسته جمعی و جنگ قدرت می دهد!

برای خواندن ادامه مقاله، به نشریه خواهر ما، InformationWeek بروید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور