آینده دارایی های دیجیتال با تاد کراسلند

عکس پروفایل نویسنده

@ایشان پندیایشان پندی

وکیل فناوری در حال کار بر روی کد و هر قانون. بنیانگذار: تحقیقات بلاکچین

ایشان پاندی: سلام ، به مجموعه “پشت راه اندازی” خوش آمدید. درباره خود و داستان CoinZoom بگویید؟

تاد کروسلند: تاد کراسلند هم بنیانگذار و هم مدیر اجرایی CoinZoom است و بیش از دو دهه در خدمات مالی ، بانکداری سرمایه گذاری و سرمایه خطرپذیر فعالیت داشته است.

قبل از CoinZoom ، تاد مدیر عامل Interbank FX ، LLC (“IBFX”) را تاسیس کرد و به عنوان یک فروشنده و خرده فروشی ارز خارجی کمیسیون معاملات آتی ، کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده را ثبت کرد. IBFX به یک نهاد جهانی با دفاتر در سراسر جهان و بیش از 250،000 مشتری در بیش از 140 کشور تبدیل شد. این شرکت همچنین حجم معاملات سالانه بالغ بر 750 میلیارد دلار را ایجاد کرده است ، و این شرکت را به یک رهبر در صنعت خرده فروشی خدمات تجارت فارکس تبدیل می کند.

تاد همچنین به عنوان رئیس و بنیانگذار CoinZoom Securities ، یک کارگزار نمایندگی ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار و عضو FINRA / SIPC فعالیت می کند. CoinZoom Securities بیش از 12000 سرمایه گذار ، کارآفرین و عضو ثبت شده در سراسر جهان دارد و تاد همچنین بنیانگذار و شریک عمومی CoinZoom Ventures است. این شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر در شرکت های فین تک و بلاکچین مانند Mainframe سرمایه گذاری می کند. وی همچنین جوایز زیادی از جمله جایزه ارنست و کارآفرین جوان سال را دریافت کرده و دارای مجوزهای اوراق بهادار زیر است: سری 3 ، 7 ، 24 ، 30 و 63.

CoinZoom یک نسل جدید پلت فرم تجارت ارز دیجیتال است که هدف آن ارائه یک تجارت بسیار کارآمد به مشتریان خرده فروشی و نهادی است که ترکیبی از امنیت سطح بالا و ویژگی های مختلف است که امکان استفاده روزمره را فراهم می کند. هدف ما این است که کمک کنیم طلب گسترده ارزهای رمزپایه را در سطح جهانی آغاز کنیم. این صرافی به کاربران خود امکان می دهد طیف وسیعی از دارایی های دیجیتال را با ارزهای مشهوری مانند Bitcoin (BTC) ، Ethereum (ETH) ، Litecoin (LTC) و XRP و بیش از 80 بازار معامله کنند. این صرافی از سپرده های فیات و برداشت از طریق انتقال بانکی و کارت اعتباری پشتیبانی می کند. مزیت اصلی که CoinZoom ارائه می دهد کارت CoinZoom Visa است. از طریق همکاری ما با ویزا ، مشتریان CoinZoom می توانند ارزهای رمزنگاری شده خود را در بیش از 53 میلیون بازرگان در سراسر جهان و هر دستگاه خودپرداز جهانی که ویزا را بپذیرد ، خرج کنند. برخلاف بیشتر کارتهای رمزنگاری که کارتهای اعتباری هستند ، CoinZoom Visa یک کارت بدهی واقعی است که به مشتریان امکان می دهد به راحتی و در زمان واقعی هر رمزنگاری را در کیف پول خود خرج کنند.

CoinZoom همچنین یک سیستم انتقال حواله از طریق نظیر به همتا به مشتریان ارائه می دهد که ZoomMe نام دارد. از طریق ZoomMe ، مشتریان می توانند دلار و رمزنگاری را در هر کجای دنیا و بلافاصله به صورت رایگان ارسال کنند.

صرافی ما ، کارت CoinZoom Visa و ZoomMe هر روز توسط هزاران و هزاران مشتری استفاده می شود.

ایشان پاندی: دادستان های ایالات متحده اتهامات کیفری علیه مدیران کلیدی Bitmex اخذ کرده اند. عواقب اصلی این مبادلات ارزهای رمزپایه چیست؟

تاد کروسلند: روزهای آشکار نمودن قوانین و مقررات جهانی برای مبادلات رمزنگاری به پایان رسیده است. فقط شرکت های قانونی و دارای قانون در فضای دارایی های دیجیتال موفق خواهند شد.

در برخی از مبادلات این طرز تفکر وجود داشته است که نیازی به تنظیم آنها نیست و فقط می توانند همانطور که می خواهند در ارائه خدمات خود در سطح جهانی انجام دهند. اتهامات کیفری علیه Bitmex یک زنگ خطر برای مبادلات جهانی برای نظم دادن به خانه هایشان و پیروی از مقررات در حوزه های قضایی محل فعالیت آنها است.

ایشان پاندی: بازداشت بنیانگذار OKEx و صدور کیفرخواست از بنیانگذاران BitMEX یک نکته مهم برای سرمایه گذاران است. آیا سرمایه گذاران اعتماد خود را به Crypto Exchanges از دست می دهند؟

تاد کروسلند: برعکس ، بزرگترین م institutionsسسات مالی و سرمایه گذاران جهان هم اکنون در فضای ارزهای رمزنگاری شده سهام دارند. گلدمن ساکس ، پی پای ، اسکوئر ، ونمو و فیدلیتی تنها تعدادی از بزرگترین شرکت هایی هستند که در این فضا سرمایه گذاری می کنند. مشکلات OKEx و Bitmex فقط اهمیت انتخاب سرمایه گذاران جهانی را در سرمایه گذاری های خود نشان می دهد. صرافی ها و نهادهای دیگر که بسیار تنظیم شده اند و از سیاست ها و رویه های دقیق KYC / AML برخوردار هستند ، از مزایای سرمایه گذاران نهادی جهانی خواهند بود.

ایشان پندی: به گفته شما ، سرمایه گذاران از کجا می خواهند پناه ببرند؟ آیا اکنون DEX با افزایش قوانین در مبادلات رمزنگاری ، آینده است؟

تاد کروسلند: من معتقدم که سرمایه گذاران کوچک به طور قطع به DEX نگاه می کنند ، اما پول واقعی موجود در فضای رمزنگاری از طریق م fromسسات تأمین می شود. موسسات بزرگ تقریباً به طور انحصاری در نهادهای تحت نظارت و بودجه ای سرمایه گذاری می كنند. شرکت هایی که بسیار تحت نظارت هستند و حسابرسی می شوند و نیاز به سرمایه خالص دارند ، از بزرگترین سرمایه گذاری ها بهره مند می شوند.

ایشان پندی: FATF اخیراً گفته است که “ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی” (VASPs) – بیشتر مبادلات رمزنگاری – باید اطلاعات مربوط به فرستنده ها و گیرندگان درگیر در معاملات VASP به VASP بزرگتر از 1000 دلار را به اشتراک بگذارند. این قوانین جدید چگونه بر سرمایه گذاران ، حجم و مبادلات رمزنگاری تأثیر می گذارد؟

تاد کروسلند: همانطور که شناخته شده است ، “قانون سفر” FATF به تشخیص بیشتر بازیگران خوب از بازیگران بد در فضای رمزنگاری کمک خواهد کرد و به بزرگترین سرمایه گذاران جهان برای پذیرش ارزهای رمزپایه کمک خواهد کرد. در حالی که این یک الزام انطباق اضافی برای CoinZoom را فراهم می کند ، انطباق ما با “قانون سفر” بخش مهمی از استراتژی ما برای سوار کردن سرمایه گذاران بزرگ موسسه به بورس CoinZoom است.

ایشان پاندی: چه اقدامات و بهترین روش هایی را برای مطابقت با الزامات KYC و AML پیشنهاد می کنید؟

تاد کروسلند: تیم CoinZoom بیش از دو دهه تجربه در انطباق با نیازهای جهانی KYC و AML داشته است. در سال 2001 ، من بین بانکی FX ، یک شرکت کارگزاری آتی و کالاهای تنظیم شده CFTC و NFA را تأسیس کردم. به عنوان یک FCM تنظیم شده ، Interbank FX روشهای پیشرفته KYC و AML را برای مشتریان داخلی و نظارت بر معاملات توسعه داد. بعد از اینکه Interbank FX در سال 2012 فروخته شد ، CoinZoom Securities را شروع کردم. یک کارگزار نمایندگی ثبت شده در ایالات متحده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار و FINRA.

چندین دهه تجربه نظارتی ما با CFTC و SEC بنیادی برای CoinZoom ایجاد کرده است تا تجربه ای بدون اصطکاک ، سازگار با KYC و AML را برای مشتریان CoinZoom ایجاد کند.

ایشان پندی: جان مک آفی در حال حاضر در آب گرم قانونی قرار دارد. عوامل اصلی تأثیرگذار و شخصیت های رسانه ای کدامند؟

تاد کروسلند: کاملاً ساده است. قوانین ، قوانین و مقرراتی وجود دارد که وضع شده است. از آنجا که بلاکچین و ارزهای رمزپایه جدید و بدیع هستند ، به نفوذگران و سایر افراد مجوز تصویب قوانین و مقررات را نمی دهد.

ایشان پاندی: روندهایی که در مقررات پیش می روند را می بینید؟

تاد کروسلند: “قانون سفر” FATF گام بعدی است که تنظیم کنندگان جهانی آن را مجاز می دانند. این به حذف بازیگران بد از بازیگران قانونی ارزهای رمزپایه کمک خواهد کرد.

من در آینده مقرراتی را می بینم که بر شفافیت بیشتر مبادلات رمزنگاری متمرکز خواهد بود که شامل الزامات حسابرسی سالانه ، نیاز به سرمایه خالص ، 100٪ غربالگری مورد نیاز برای AML و KYC و همچنین نظارت بر معاملات است.

CoinZoom یک تجارت ثبت شده خدمات پول در تمام 50 ایالت و سرزمین است. CoinZoom همچنین یک فرستنده پول ثبت شده است و برای تجارت در 48 ایالت در دسترس است. CoinZoom همچنین یک صرافی ارز دیجیتال ثبت شده در استرالیا است. به همین دلیل تنظیم شدن اصلی است.

ایشان پندی: چه فرصت های جدیدی را می بینید که از رویدادهای فعلی ظهور می کنند؟

تاد کروسلند: Covid 19 اقتصاد جهانی را ویران کرده است. در پاسخ به کوید 19 ، کشورهای جهان بیش از 10 تریلیون دلار محرک برای اقتصاد متبوع خود تأمین کرده اند. ایالات متحده به تنهایی بیش از 6 تریلیون دلار به اقتصاد خود تزریق کرده است و کنگره در حال کار بر روی محرک های 2 تریلیون دلاری دیگر است.

بنابراین این همه تریلیون دلار محرک برای سیستم مالی جهانی چه معنایی خواهد داشت؟ این به معنای تورم است. دلار آمریکا و ارزهای جهانی کاهش می یابد.

من معتقدم که بیت کوین و ارزهای رمزپایه به عنوان یک مانع برای تورم و یک پرچین برای نگه داشتن دلار و سایر ارزها ظاهر می شوند. یکی از مزایای بیت کوین این است که مقدار محدودی ، 21 میلیون دلار ، که همیشه چاپ خواهد شد وجود دارد. تزریق خزانه داری آمریکا تریلیون دلار برای کمک به پیشرفت اقتصاد خود ادامه خواهد داد. پیش بینی می کنم بیت کوین در 12 ماه آینده به راحتی از مرز 20،000 دلار عبور کند.

هدف این مقاله از بین بردن عدم تقارن اطلاعاتی موجود در بازارهای دیجیتال ما با انجام دقت کافی با پرسیدن س askingالات صحیح و تجهیز خوانندگان به نظرات بهتر برای تصمیم گیری آگاهانه است. این ماده هیچگونه مشاوره سرمایه گذاری ، مالی یا حقوقی محسوب نمی شود. لطفاً قبل از سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتالی یا توکن و غیره ، تحقیق خود را انجام دهید. نویسنده علاقه خاصی به شرکت ندارد. مصاحبه کننده – ایشان پاندی

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور