آیا Google محدودیت هایی را برای جستجو در ترافیک تعیین کرده است؟

جان مولر از گوگل به س questionالی درباره ترافیک مضر برای سایت های نمایش داده شده در Google Discover پاسخ داد. طی سالهای گذشته بسیاری از ناشران گمان کرده اند که Google محدودیتی در میزان بازدید برخی سایتها ایجاد کرده است.

س Theال در مورد Google Discover بود ، ویژگی در Android که در آن Google سایتهای مورد علاقه کاربران را با تلفن همراه نشان می دهد.

بنابراین ، با Google Discover ، اگر شخصی از دوچرخه سواری لذت ببرد ، Google ممکن است مقالات مربوط به دوچرخه سواری را در فید Google Discover نشان دهد.

نظریه محدودیت ترافیک جستجوی Google

برخی از افراد در انجمن بازاریابی جستجوگر SEO پیشنهاد کرده اند که Google میزان بازدید را کاهش می دهد. Throttling به معنای کنترل میزان جریان چیزی است.

ناشران وب متوجه شده اند که ترافیک گاهی اوقات به طور انبوه ایجاد می شود و به نظر می رسد کل ترافیک روزانه دارای یک سقف ، محدودیت است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این پدیده همان چیزی است که باعث شده برخی ناشران پیشنهاد دهند گوگل میزان بازدید را کاهش می دهد.

شخصی که این سال را مطرح می کند به طور ضمنی می پرسد که آیا ارتباطی با ظرفیت سرور دارد یا خیر.

آیا Google محدودیت هایی در مورد ترافیک جستجو برای وب سایت ها ایجاد کرده است؟

این سوالی است که از جان مولر پرسیده شده است:

“… همانطور که می بینیم Google با توجه به ظرفیت سرور خزیده می شود ، بنابراین آیا Google محدودیت ترافیک Discover را تعیین می کند؟

مثل اینکه آن وب سایت بیش از توان سرور خود از Discover کشف کرده است؟ “

جان مولر از گوگل به این س answeredال پاسخ داد اما پاسخ به Google Discover را محدود نکرد. وی پاسخ را به گونه ای گسترش داد که شامل ترافیک جستجو نیز باشد.

جان مولر در حالی که به پاسخ خود توجه می کرد ، به بالا نگاه کرد

عکس صفحه از جان مولر در حال پاسخ دادن به یک سوال

جان مولر از گوگل پاسخ داد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“نه من فکر نمی کنم

منظور من این است که ما به طور کلی هیچ نوع محدودیت ترافیکی برای جستجو نداریم.

بنابراین این امر برای Discover نیز صدق می کند.

بنابراین این طور نیست که بگوییم این وب سایت 1000 بازدید کننده از جستجو می گیرد و سپس نمایش آن را متوقف می کنیم.

منظور من این است که ، وضعیت ایده آل این است که ما وب سایتی را نشان دهیم که واقعاً برای یک جستجوی جستجوگر مناسب است و به هر کسی که می آید آن را نشان می دهیم زیرا وب سایت خوبی است.

بنابراین گفتن نوعی عجیب خواهد بود ، ما فکر می کنیم این وب سایت خوبی است اما قصد نداریم آن را به مردم نشان دهیم. “

Google Traffic Throttling یک افسانه است

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است در بخشی از روز ترافیک سنگین باشد و سپس کاهش یابد. گاهی اوقات به این دلیل است که افراد در محل کار یا بعد از مدرسه در حال تحقیق هستند. گاهی اوقات به این دلیل است که افراد در وعده ناهار هستند و به طور عادی در حال مرور وب هستند.

قصد جستجو فقط به این دلیل نیست که شخصی از کلمات کلیدی خاصی استفاده می کند. همچنین موقعیتی است که هدف جستجو به مکان ایجاد پرسش و زمان ایجاد پرسش نیز مربوط می شود.

ابزارهایی مانند Google Trends می توانند به ناشران کمک کنند تا بفهمند که (از نظر جغرافیایی) اکثر س certainالات خاص انجام می شود و این می تواند نشانه ای از دلیل کاهش سرعت بازدیدکنندگان جستجو در یک ساعت خاص از روز باشد.

جان مولر از گوگل تأیید کرد که اگر ترافیک جستجو با مقدار مشخصی در روز کاهش یابد ، دلیل این نیست که گوگل ترافیک جستجو را خاموش می کند.

استناد

اگر گوگل ترافیک جستجو را جستجو می کند ، به پاسخ جان مولر از گوگل نگاه کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=MGAedxutADU

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور