آیا Chainlink یک حلقه است که همه آنها را اداره می کند؟

عکس پروفایل نویسنده

@705کنت رینرز

Eth Smart قراردادها ، سرمایه گذاری ، biohacking ، فلسفه و سلامت است.

در این مقاله ، من عمیقاً به پروتکل های Chainlink و blockchain فرو می روم و توضیح می دهم که چرا فکر می کنم Chainlink بزرگترین سرمایه گذاری نامتقارن در ریسک / پاداش در طول عمر ما است.

مقدمه

گفته می شود که گودال های آتشین موردور برای دهه ها سرخ درخشان بوده اند ، به آرامی اما مطمئناً طوفانی از چنان شر و ویرانی را برافروخته اند که کلمات در توصیف آنها ناکام مانده اند.

طوفانی از ابعاد حماسی. طوفانی که سر راه ما قرار دارد. هیچ کس واقعاً نمی داند که چشم طوفان به کجا برخورد خواهد کرد ، یا اینکه ابتدا کجا شروع خواهد شد ، اما یک چیز مسلم است – این در حال آمدن است.

طوفانی که من به آن اشاره می کنم طوفان بزرگ مالی در طول زندگی ما است. طوفانی ناشی از دهه ها سیاست وحشتناک پولی که منجر به جهانی با 200 تریلیون دلار بدهی شده و هیچ راه منطقی برای خروج وجود ندارد.

Great Reset ، برخی آن را صدا می زنند. چقدر بد خواهد شد؟ چه موقع اتفاق خواهد افتاد؟ انصافاً ، هیچ کس نمی داند. با این حال ، در حالی که حلقه Sauron تنها حلقه ای بود که بر همه آنها ریشه داشت و ریشه همه شرارت بود ، Chainlink رمز اصلی همه آنها و ریشه همه حقیقت است.

اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها دیگر به فرمانروایان جهانی و مالی ما اعتماد ندارند و بسیاری از ما به سمت آینده ای غیرمتمرکز سوق داده شده ایم. آینده ای که ما هیچ …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور