آیا Canva به طراحان گرافی آسیب می رساند یا به آنها کمک می کند؟ هکر ظهر در طراحی

تصویر
عکس پروفایل Linh Dao Smooke Hacker Noon

@ملافهلینه دائو اسموک

هکر نون مامان رئیس اما همچنین مانند یک مادر واقعی (به نورا).

آیا برنامه های کم مصرف مانند Canva به مشاغل آزاد و خلاق دیجیتال کمک می کنند یا مانع آن می شوند؟ به ما بگویید چه فکر می کنید!

در Hacker Noon ، همه ما در مورد همکاری و اشتراک عقاید آزاد هستیم و دوست داریم این روند را از طریق برنامه Slogging (وبلاگ نویسی برای Slack) با شما به اشتراک بگذاریم که به هر کسی امکان می دهد یک موضوع Slack را به یک مقاله زیبای Hacker Noon تبدیل کند.

این موضوع Slogging توسط Linh ، Amy ، Kien ، Natasha ، Akasha Rose و Shaina در کانال رسمی # پادکست Hacker Noon رخ داده و برای خوانایی ویرایش شده است.

کیان این زمین چمن شماست اما فکر می کنم وقت آن رسیده است که تصاویر کوچک پیش فرض را برای YouTube به روز کنیم (دوباره) احساس می کنم که به دلیل نداشتن کلمه بهتر ، از لحاظ بصری با تمام طراحی مشابه خسته کننده است. در اینجا مقایسه ما با یکدیگر و یک کانال فناوری دیگر وجود دارد. چگونه ما می توانیم این نوع تصویر کوچک هیجان انگیز ، مفید و کاربرپسند را مهندسی کنیم و لزوماً هر بار به طراحی آن نیاز ندارید؟ آیا ساده گرفتن عکس بزرگنمایی بهتر در جایی است که همه لبخند بزنند یا نوعی احساس را با حباب متن بزرگ در Hacker Noon نشان دهند؟ من همچنین شما را تشویق می کنم که به سایر کانالهای موفق YouTube در زمینه فناوری نگاه کنید تا ببینید که آنها چه کاری انجام داده اند.

تصویر
تصویر

آره ، من آن ریز عکسها را دوست دارم ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور