آیا یادگیری ماشین می تواند پیش فرض های وام را پیش بینی کند؟

عکس پروفایل نویسنده

@امپراشاسپارش گوپتا

فن شناس برنامه نویس نوازنده. کاوشگر

بصیرت را تجسم کرده و ویژگی های رانندگی را در مدل ریسک اعتباری وام برای پیش فرض های وام کشف کنید

Lending Club بزرگترین بازار وام آنلاین است که وام های شخصی ، وام های تجاری و تأمین هزینه های اقدامات پزشکی را تسهیل می کند. وام گیرندگان می توانند از طریق یک رابط آنلاین سریع به راحتی به وام های با نرخ بهره پایین دسترسی پیدا کنند.

مانند اکثر شرکت های وام دهنده ، وام دادن به متقاضیان “خطرناک” بزرگترین منبع ضرر مالی است (ضرر اعتبار نامیده می شود). ضرر اعتباری مقدار پولی است که وام دهنده در هنگام امتناع از پرداخت وام یا فرار با پول بدهکار ، توسط وام دهنده از دست می دهد. به عبارت دیگر ، وام گیرندگانی که نکول می کنند بیشترین ضرر را به وام دهندگان وارد می کنند.

بنابراین ، با استفاده از علوم داده، تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی ، و داده های عمومی از باشگاه وام دهی، ما عوامل محرک موجود در پشت پیش فرض وام ، یعنی متغیرهایی را که شاخص های قوی پیش فرض هستند ، مورد کاوش و بررسی قرار می دهیم. علاوه بر این ، شرکت می تواند از این دانش برای نمونه کارها و ارزیابی ریسک خود استفاده کند.

درباره مجموعه داده وام باشگاه وام دهی

مجموعه داده حاوی داده های کامل وام برای همه وام های صادر شده از طریق 2007–2011، از جمله وضعیت وام فعلی (فعلی ، شارژ شده ، کاملاً پرداخت شده) و آخرین اطلاعات پرداخت ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور