آیا می توانید سریعتر از اتومبیل خودران در شبکه های 5G عکس العمل نشان دهید؟

عکس پروفایل نویسنده

@دزموند-یوئندزموند یوئن

نوشتن مطالب مربوط به 5G ، AI ، Edge Computing ، Growth Hacking ، HPC ، Startup ، Technology و Travel را از من بخوانید.

منبع تصویر: Verizonconnect.com

تقریباً تمام تصادفات اتومبیل به دلیل خطای انسانی است

طبق داده های اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی (NHTSA) ، در سال 2016 37461 نفر در جاده های ایالات متحده جان خود را از دست داده اند و 94 درصد تصادفات وسیله نقلیه به دلیل “خطای انسانی” است. NHTSA تخمین می زند که پیشرفت های ایمنی وسایل نقلیه به افزایش سالانه جان نجات یافته از 115 نفر در سال 1960 به 27،621 نفر در سال 2012 کمک کرده است. به طور خلاصه ، این فن آوری های ایمنی بهبود یافته باعث نجات بیش از 600000 نفر از سال 1960 تا 2012 شده است.

همانطور که در حال حرکت به سمت اتوماسیون کامل هستیم ، کمک های راننده پیشرفت زیادی کرده است. این جایی است که یک وسیله نقلیه توسط راننده کنترل می شود ، اما برخی از گزینه های کمک رانندگی مانند هشدار برخورد ، ترمز اضطراری خودکار ، هشدار خروج از خط و کنترل کروز تطبیقی ​​در حال حاضر به نجات جان افراد و جلوگیری از آسیب دیدگی کمک می کند.

با استفاده از فناوری رانندگی خودکار و 5G می توانیم تصادفات و تلفات رانندگی را بیشتر کاهش دهیم. برای درک اینکه چگونه فناوری خودرانگی باعث ایمنی بیشتر اتومبیل ها می شود ، باید بفهمیم که انسان ابتدا می تواند با چه سرعتی در برابر خطرات جاده واکنش نشان دهد.

انسانها با چه سرعتی می توانند در برابر خطرات جاده ای واکنش نشان دهند

مطالعه جدید محققان MIT نشان می دهد که انسانها به حدود 390 …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور