آیا معاملات EOS می توانند به طور رایگان رایگان باشند؟

عکس پروفایل نویسنده

@نیلسکلوسنیلز کلوس

نویسنده رمزنگاری و علاقه مند به پیتزا.

گاهی اوقات پلت فرم EOS به عنوان یک اکوسیستم تبلیغ می شود که برای انجام معاملات به هیچ گونه هزینه ای احتیاج ندارد. از نظر فنی ، درست است. با این حال ، اگر می خواهید معامله EOS انجام دهید ، در نهایت متوجه خواهید شد که باید برخی از سکه های EOS خود را در حالت تعلیق قرار دهید.

این اکوسیستم به شما اجازه می دهد مقداری کار یا مقداری سکه بچرخانید تا به شما امکان انجام معاملات را بدهد. سکه های خورده را نمی توان به عنوان وسیله پرداخت استفاده کرد. بنابراین این یک نوع خاص “رایگان” است و این دلیل آن است که جامعه EOS تعدادی ابزار سفارشی ایجاد کرده است که قرار است معاملات را رایگان یا هزینه ها را ناچیز کند.

احتمالاً بهترین نتایج توسط Freewallet ، کیف پول رمزنگاری چند ارزه بدست آمده است. قبل از شروع صحبت در مورد راه حل های ایجاد معاملات EOS به همان اندازه که به نظر می رسد رایگان است ، بیایید یاد بگیریم که دقیقاً معاملات EOS را به یک معنا شارژ پذیر می کند.

EOS یک پلت فرم غیرمتمرکز مانند اتریوم است که میزبان DApp ها و قراردادهای هوشمند است و معاملات ارز رمزنگاری شده را انجام می دهد. EOS از یک ماشین محاسباتی تقلید می کند و فضای حافظه را برای اهداف مختلف فراهم می کند. بر خلاف Ethereum ، EOS از پروتکل اجماع اثبات سهام استفاده می کند.

بیش از این ، EOS یک راه حل اصلی برای معاملات سریع و ارزان ارائه می دهد. کاربران پرداخت نمی کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور