آیا محصول شما به قول خود عمل می کند؟

عکس پروفایل نویسنده

@16آکشی دشموخ

مدیر محصول | سرپرست: zerotopm.info | نویسنده در akshayd.in

چارچوب JTBD من را با این ایده آشنا کرد که مشتریان محصولات “نمی خرند”. در عوض آنها محصولات یا خدمات را “استخدام می کنند” تا به آنها کمک کند تا از یک مانع عبور کنند و زندگی خود را بهتر کنند. محصولاتی که این وعده ارتقا lives زندگی مشتری را ارائه می دهند محبوب هستند در حالی که محصولاتی که موفق به انجام این کار نمی شوند ، ریخته می شوند.

قبل از اینکه ببینیم وعده محصول چیست ، بیایید لحظه ای به بررسی مفهوم پیشنهاد محصول کامل بپردازیم. گروه 280 پیشنهاد کالای کامل را چنین تعریف می کند:

مفهومی مبتنی بر این ایده که مشتریان محصول شما را نه تنها به دلیل ویژگی های ذاتی و مزایای مشتری مرتبط با آن بلکه به دلیل جنبه های اضافی که هیچ ارتباطی با ویژگی های اصلی محصول شما ندارند ، ساخته شده است.

ویژگی های ذاتی و مزایای مربوط به آن که تعریف فوق به فرم هایی گفته می شود که ما آن را Core Product می نامیم در حالی که جنبه های اضافی مانند فرآیند خرید و پردازش ، خدمات ، پشتیبانی و مستندات و غیره را محصول افزوده می نامند.

ویژگی های اصلی و جنبه های افزوده شده در کنار هم “محصول” هستند. این کاملاً منطبق با “گسترده ترین تعریف از محصول” است که اریک ریز ترجیح می دهد از آن در کتاب خود استفاده کند –

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور