آیا لازم است کد Python 2.x خود را به Python 3.x ارتقا دهید؟

عکس پروفایل نویسنده

@corgibytesCorgibytes

با شادی و نگهداری و نوسازی برنامه های سفارشی ، پرداخت بدهی های فنی و رام کردن کد قدیمی!

اکنون مطمئن هستیم که شما شنیده اید که زبان برنامه نویسی پایتون دستخوش تغییرات بزرگی شده است.

درست است که توسعه دهندگانی که پایتون 2 را ایجاد کرده اند از اول ژانویه 2020 دیگر از این زبان پشتیبانی نمی کنند. (بله ، 9 ماه پیش!) آنها همه را ترغیب می کنند که به پایتون 3 ارتقا پیدا کنند.اما این برای کسب و کار شما به چه معناست؟

بیایید نگاهی به سطح بالا بیندازیم که این تغییر چگونه بر شرکت شما تأثیر می گذارد.

این چگونه بر شما تاثیر دارد؟

چندین تفاوت عمده بین پایتون 2 و پایتون 3 وجود دارد که تأثیرات زیادی بر امنیت ، کارایی ، مقیاس پذیری و مقیاس پذیری شرکت شما دارد. در نهایت خط اصلی شما.

امنیت

Python 2 – آسیب پذیری های شناخته شده امنیتی که برطرف نمی شوند Python 3 – نقاط ضعف امنیتی برطرف شده ، موارد جدید برطرف می شوند

امنیت به راحتی انجام می شود مهمترین دلیل بدون اینکه در اینجا بیش از حد فنی شود ، پایتون 2 از دستور raw_input () استفاده می کند ، که سیستم شما را برای دسترسی هکرها به اطلاعات حساس با استفاده از نام متغیرها باز می کند ، زیرا این متغیرها را در نظر نمی گیرد. پایتون 3 این دستور را با دستور امن تر input () جایگزین می کند ، که با ارزیابی متغیرها این روزنه را می بندد. نکته این است: داده های امن شما در پایتون 3 ایمن می مانند.

سرعت

Python 2 – بدون اشکال زدایی ، بارگذاری کند اطلاعات ، مرتب سازی دست و پا گیر داده ها و مقایسه پایتون 3 – اشکال زدایی داخلی ، دسترسی سریعتر به داده ها ، تجزیه و تحلیل داده های آسان تر

همه این را می دانند وقت طلاست. چرا توسعه دهندگان و تحلیل گران داده شما از فناوری کند و منسوخ استفاده می کنند؟ پایتون 3 به جای اینکه از اینکه از کدام اشکال زدای خارجی استفاده می کند و آیا سازگار است ، شامل یک اشکال زدایی داخلی است که برنامه نویسان شما می توانند هنگام پرواز از آن استفاده کنند.

همچنین به لطف به روزرسانی های جدید فرهنگ لغت ، آنها می توانند سریعتر به داده ها دسترسی پیدا کنند. و سرانجام ، تحلیلگران شما با استفاده از مرتب سازی و مقایسه توابع جدید ، در وقت صرفه جویی می کنند. اجازه دهید تیم شما روی چیزهایی تمرکز کند که در واقع برای شرکت شما ارزش دارند، به جای اینکه با زمان بار گره خورده باشید.

نگهداری

Python 2 – دیگر اصلاً از Python 3 پشتیبانی نمی شود – رفع اشکال ها و به روزرسانی ها به طور منظم منتشر می شوند

با غروب آفتاب پایتون 2 در آغاز سال 2020 ، هیچ گونه مشکل امنیتی یا اشکالی که در آن نسخه ظاهر شود توسط تیم پایتون برطرف نخواهد شد. هرچه زمان می گذرد ، تعداد موضوعات افزایش می یابد.

پایتون 3 هر روز به طور فعال کار می شود و توسعه می یابد ، نسخه های جدیدی که به طور منظم منتشر می شوند. این یعنی شما همیشه به ایمن ترین و کارآمدترین نسخه پایتون دسترسی خواهید داشت.

چه مدت طول می کشد؟

حقیقت این است که پایتون 2 یک زبان 20 ساله است. تیم پایتون در سال 2008 اعلام کرد که نسخه 2 را در سال 2015 غروب خواهند کرد ، اما پس از آن در سال 2014 با لطف 5 سال دیگر به همه وقت داد تا این کار را انجام دهد. بسیاری از پروژه ها پشتیبانی از پایتون 2 را به طور کامل متوقف کرده اند.

تخمین زده شده است که پایتون 2 چیزی بیش از یک یادگار تاریخی تا سال 2024 نخواهد بود. این ارتقا مدت طولانی است – ما باید شما را ترغیب کنیم که اکنون این کار را انجام دهید.

امیدواریم که این بررسی اجمالی درک بهتری از آنچه در جهان پایتون اتفاق می افتد و تأثیر آن بر تجارت شما را به شما ارائه دهد.

خبر خوب این است که با ارتقا به پایتون 3 ، تیم شما به انواع ابزارهای جدید و مفید برای انجام کارهای خود دسترسی خواهد داشت – و شما می توانید شب ها بخوابید که می دانید از حملات دیجیتالی در امان هستید.

ما بیش از هر چیز مایل به کمک به شرکت شما هستیم تا بتواند این نسخه را ارتقا دهد ، اما اگر ترجیح می دهید این پروژه را حل کنید ، مطمئن باشید که برای قسمت 2 این مجموعه با ما همراه باشید ، در اینجا جزئیات فنی بیشتری را در مورد نحوه ایجاد سوئیچ بررسی خواهیم کرد.

عکس پروفایل نویسنده

داستان های من را بخوانید

با شادی و نگهداری و نوسازی برنامه های سفارشی ، پرداخت بدهی های فنی و رام کردن کد قدیمی!

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور