این مقاله تفاوت ویژگیهای rel را به شما نشان می دهد و اینکه چگونه می توانید از آنها برای تقویت و محافظت از موقعیت های رتبه بندی SEO خود استفاده کنید.
لینک دهی مجدد همچنان یکی از متداول ترین روش ها برای تقویت وب سایت شما و کسب موقعیت های رده بالا در موتورهای جستجو است.
گوگل بیش از 200 فاکتور رتبه بندی را ذکر کرده است که در تصمیم گیری برای قرار دادن موقعیت اول ، دوم یا سوم در صفحه اول مشارکت دارند و یکی از مهمترین عواملی که الگوریتم گوگل را تحت تأثیر قرار می دهد ، بک لینک است.
موتورهای جستجو بک لینک ها را به عنوان رأی در نظر می گیرند. هرچه بک لینک مرتبط تری از وب سایت های دارای دامنه بالا داشته باشید ، از رتبه بالاتری برخوردار خواهید بود.
این نشان می دهد که کیفیت هنوز از کمیت مهمتر است. بر اساس استانداردهای موتور جستجو ، در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی لینک برگشتی بدست آمده می تواند بیش از آنچه تصور می کنید به موقعیت های رتبه بندی وب سایت شما آسیب برساند. علاوه بر این ، هرچه تعداد بک لینک بیشتری از وب سایت های مرتبط و مرتبط با آنها داشته باشید و به راحتی لینک دریافت نشود ، موتورهای جستجو بیشتر از آن استقبال می کنند.
به منظور دستیابی به لینک های بیشتر ، بسیاری از وب سایت های دارای رتبه برتر شروع به استفاده از کلاه سیاه کردند …